ماف نیوز: یک کولبر بازداشت‌شده در شهرستان ارومیه پس از گذشت دو ماه بلاتکلیفی به ۸۰ میلیون تومان جریمه‌ی نقدی محکوم شده و با تودیع وثیقه آزاد شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، یک کولبر به نام “فاروق زمانی” فرزند عبدالکریم از سوی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در ارومیه به اتهام “حمل کالای قاچاق” به ۸۰ میلیون تومان جریمه‌ی نقدی محکوم شد.

تلگرام ماف نیوز
او که در اواخر فروردین ماه ۱۳۹۸ در روستای دیزج مرگور از توابع ارومیه بازداشت شده بود، پس از اتمام بازجویی‌ها به علت تعیین وثیقه‌ی سنگین جهت آزادی و عدم توانایی مالی جهت تودیع قرار، همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

فاروق زمانی نهایتاً روز شنبه ۱ تیرماه ۹۸ پس از برگزاری جلسه‌ی دادگاه و صدور حکم، با ارائه‌ی وثیقه به صورت موقت آزاد شد. او به حکم صادره اعتراض کرده است.

صدور حکم سنگین جریمه‌ی نقدی برای کولبر موردذکر در حالی صورت گرفته است که وی در هنگام بازداشت، هیچگونه کالایی به همراه نداشته است.

این شهروند، چند سال پیش در تصادف دچار مشکلات جسمی عدیده‌ای شده و در پی فقدان فرصتهای شغلی به شغل کاذب کولبری روی آورده بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com