ماف نیوز: یک شهروند از اهالی شهرستان اشنویه و یک شهروند از اهالی شهرستان ماکو از سوی نیروهای وزارت اطلاعات در ارومیه بازداشت شدند. همزمان یک شهروند بازداشتی دیگر با اتمام بازجوییها موقتا آزاد شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، یک شهروند از اهالی شهرستان ماکو به نام “حمید بلخکانلو” ۲۸ ساله در نزدیکی دانشگاه نازلوی ارومیه از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل شد.

عادل سالم‌فرد


تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت: “حمید بلخکانلو سال ۹۶ هنگامی که در دانشگاه پیام نور مشغول تحصیل بود، به علت فعالیتهای سیاسی و با اتهاماتی مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام از ادامه‌ی تحصیل محروم شده بود.”

همزمان در خبری دیگر روز یکشنبه ۲۶ خردادماه، دو شهروند از اهالی شهرستان اشنویه به نامهای “عادل سالم‌فرد” و “جبرئیل سالم‌فرد” از سوی نیروهای وزارت اطلاعات در ارومیه بازداشت شدند.

جبرئیل سالم‌فرد پس از بازجویی آزاد شده است.

این دو شهروند، یک بار دیگر هم مردادماه ٩٧ به اتهام “همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام” بازداشت و سپس با تودیع وثیقه‌های سنگین آزاد شده بودند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com