قلبی زیبا؛ هنوز پا بر جاست!

البته آنان که معروف به ااصولگرا میباشند؛ بارها تاکید کرده اند برای مبارزه با فتنه زنان و در هم کوبی مبارزات آنان برای رهائی ؛ از مردم طلب کمک خواهند خواست. و این مردم همان کسانی میباشند که با سطل های اسیدی غیر قابل فروش به خیابان ها میآیند و اسید داخل سطل ها را  بر چهره معترضترین خانم ها میریزند؛ و بدین وسیله ثابت میکنند آنان  از جانب کسانی مامور چنین جنایتی میشوند که کوچکترین فهم انسانی را ندارند. آنها و رهبرانشان که اینچنین با زنان مبارزه میکنند؛ زبونی خود را در مقابل تهاجم زیبای زنان ؛ نشان میدهند. سال پیش اما این درخواست نه از جانب اصول گرایان بلکه از جانب کسانی همانند طباطبایی‌نژاد که کاملا اصول گرا هم نیست ؛ در نماز جمعه اصفهان مطرح شد؛ او گفت : «اجازه داده نمی‌شود رقاصه‌ها جشن پیروزی بگیرند و روسری بردارند؛ اگر دولت این کار را نکند مردم خودشان جلوی آن‌ها را خواهند گرفت و عدم ورود مردم تا امروز به دلیل عدم ایجاد تشنج بوده است.». نتیجه چرندیات این فرد جهت  تحریک برخی نادانان ولگرد موجب گردید چهره تعداد زیادی از زنانی فاقد  زیبائی  شود؛ اما قلب زیبایشان پابر جاست.  خواست آنان برای آزادی و فداکاریشان در این  راستا استوار در خاطر مردم  و خصوصا انسان های دلسوز و مبارز باقی خواهد ماند. حال سئوال این است ؛ چگونه حکومتی چنین وحشی میتواند هنوز به جنایات خود ادامه دهد.  آیندگان چگونه در مورد ما فکر  میکنند؟ آیا  آنان یاد ما را گرامی خواهند داشت؟ یا خواهند گفت آنان چقدر سازشکار و متحجر بودند که توانستند چنین رژیم جنایتکاری را نه تنها تحمل نمایند بلکه موجب ادامه حکومت آنان گردید؟

ما مردمی نیستیم که سزاوار چنین حکومتی باشیم؛  سیستم ولایت فقیه اصلاح پذیر نیست. تنها راه رهایی خلاصی از چنگال این حکومت وحشی و آدم کش میباشد.

Bild könnte enthalten: 2 Personen, Nahaufnahme

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com