ماف نیوز: دو شهروند به نامهای «مهران محمدی» و «فرشید فیض‌اللهی» در شهرستان سنندج و یک شهروند به نام «آکام قادری» در بوکان به صورت جداگانه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، «فرشید فیض‌اللهی» ۳۳ ساله فرزند عبدالله در دهستان نران سنندج از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

«مهران محمدی»


تلگرام ماف نیوز
فرشید فیض‌اللهی که سال ۱۳۹۵ هم یک بار دیگر با اتهاماتی مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام به مدت یک هفته از سوی سپاه پاسداران بازداشت شده و مورد بازجویی قرار گرفته بود، با اتهام مشابهی بازداشت شده است. با این حال مشخص نیست که بازداشت اخیر وی مربوط به پرونده‌ی قبلی بوده یا با پرونده‌ی جدیدی روبرو شده است.

در خبری دیگر از همین شهرستان گزارش شده است که روز دوشنبه ۱ بهمن‌ماه، «مهران محمدی» از اهالی روستای بزلانه از توابع دهستان نران سنندج در محله‌ی عباس‌آباد توسط نیروهای سپاه پاسداران به اتهام مشابهی بازداشت و به محل نامشخصی منتقل شده است.

همان روز یک شهروند به نام «آکام قادری» ۳۱ ساله فرزند رستم در بخش سیمینه از توابع بوکان به اتهام «همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام» پس از ضرب و شتم توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

تا لحظه‌ی انتشار این خبر، پیگیری‌های خانواده‌های این افراد جهت کسب اطلاع از سرنوشت فرزندانشان نتیجه‌ای در پی نداشته است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com