ایرانیان عزیز

در دورانی که وجدان جامعه جهانی،  علیرغم همه تبعیض های موجود،  با معیار موازین جهانی حقوق بشر،  به ارزیابی رویدادها و دولتمردان می پردازد،  جای بسی تاسف است که صاحبان قدرت در ایران،  هر روز بیشتر از پیش ورطه تحجر و خودکامگی را جولانگاه خود می سازند.

واقعیت این است که مردم ایران نابسامانی های موجود را، که انتها ندارد،  نتیجه ناکارآمدی دستگاه عریض و طویل ولایت فقیه می دانند،  و تا زمانی که ساختار این حکومت استبدادی تغییر نکند، ایرانزمین بهبودی نخواهد یافت.  

انتخابات که امریست مربوط به مردم، و می باید با تکیه بر آراء آزادانه شهروندان انجام پذیرد،  در ایران امروز زیر نفوذ حکم حکومتی به نمایشی چندش آور تبدیل شده است،  و همه آن کسانی که در سیه روزی مردم دخیل بوده اند،  و آزمایش خود را پس داده اند، کاندیدا شده اند،  و دوباره می خواهند بر مسند قدرت باقی بمانند.

هیئت مدیره اتحادیه سراسری ایرانیان مقیم سوئد، با اتکا به منشور جهانی حقوق بشر،  هم صدا با اکثریت قاطع مردم آزاداندیش ایران،  بر ابطال این همه پرسی تاکید دارد،  و با نفی انتصاباتی از این گونه،  در حمایت از انتخاباتی مبتنی بر رای مستقیم مردم می کوشد.

هیئت مدیره اتحادیه سراسری

۱۷ جون ۲۰۲۱

                        www.iranskariksforbundet.org

       info@iranskariksforbundet.org

      www.ettehadieh.org

                                                                                                                                    info@ettehadieh.org

 

 

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)