از طرح سوخته وزارت اطلاعات تا دستگیری مجدد سپیده قلیان

جمهوری مستأصل اسلامی به ته خط رسیده است!

 

اعتراف‌گیری و نمایش تلویزیونی به سبک جمهوری اسلامی عمری به قدمت شکنجه و سرکوب توسط حکومت اسلامی دارد. اما این یکی دیگر ته خط است! حکومتی درمانده از گسترش اعتراضات و متشکل شدن معترضین، دارد آخرین تقلایش را می‌کند که بگوید سرپاست! هنوز چنگ و دندان دارد و هنوز می‌تواند جنایت بیافریند! این تشبثات نیز جمهوری اسلامی را از سقوط محتوم، نجات نخواهد داد! دوره عربده کشی و تیغ زنی جمهوری اسلامی به سر آمده است!

این نمایش نخ‌نما، سقوط حکومتی به آخر خط رسیده و عروجی از قدرت تشکل و سازمان و اعتراض توسط مردم جان به لب رسیده است!

سندی زنده بر اینکه رهبران شجاع وجسور اعتراضات کارگری در حلقه اعتماد و حمایت مردم جای دارند! حرف دل همه مردم را می‌زنند! کارگران را متشکل می‌کنند و در قلب مردم جای دارند!

سپیده قلیان را که به قید وثیقه سنگین آزاد کرده بودند به جرم اینکه گفت: “من و اسماعیل بخشی که سهل است، پنج هزار کارگر هفت‌تپه را هم جلوی دوربین بنشانید و از آنها به زور کابل و باتوم اعتراف اجباری بگیرید، باز هم از اصل داستان این که شما ستمگر و فاسد هستید کم نخواهد کرد.” و “این تصاویری که از من پخش شد گواه دیگری در اثبات حرف‌هایم مبنی بر شکنجه شدن در طول مدت بازداشتم بود. جدی‌تر از قبل به پیگیری شکنجه شدنم خواهم پرداخت و حالا که اعترافاتم پخش شد خواهان علنی برگزار شدن دادگاهم هستم”، سحرگاه امروز یکشنبه ۳۰ دی‌ماه مجددا دستگیر کردند! تمام خانه را بهم ریختند. برادر سپیده به این رفتار وحشیانه مامورین امنیتی اعتراض می‌کند، او را هم دستگیر می‌کنند و به همراه سپیده با خود به مکان نامعلومی می‌برند.

اسماعیل بخشی علیه شکنجه و سرکوب کیفرخواست داد و همه مردم معترض و داغ شکنجه دیده را با خود همراه کرد و اکنون سپیده قلیان با شجاعت، بیدادگاههای خونریز حکومتی و شلاق و شکنجه را به مصاف می‌طلبد!

حمایت وسیع و قاطع از اسماعیل بخشی گوشه‌ای کوچک از خشم میلیونها مردمی است که به “جرم” اتحاد و متشکل شدن برای گرفتن حق خود دستگیر و شکنجه‌شده‌اند! اینک برای سپیده قلیان ‌آغوش حمایت و اعتماد می‌گشاید!

 کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی همه شما مردم معترض و مبارز را برای حمایت و پشتیبانی سراسری از اسماعیل بخشی و سپیده قلیان به پیوستن به کارزار#من-هم-شکنجه-شدم فرا‌می‌خواند! دوران سرنوشت سازی فرارسیده است و هر روز پر قدرت‌تر از پیش، جمهوری اسلامی را به عقب می‌راند!

 

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

۲۰ ژانویه ۲۱۰۹

 

بیشتر بخواید:

 اعلام کارزار “من هم شکنجه شدم” : کیفرخواستی علیه چهل سال شکنجه و زندان

اطلاعیه دوم کارزار #من_هم_شکنجه_شدم: علیه شکایت دادستان کل کشور، در دفاع قاطع از اسماعیل بخشی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com