ماف نیوز: محمد کریمی فعال کارگری پس از سیزده ماه حبس، از زندان بوکان آزاد شد. او با اتهامات «عضویت در کمیته هماهنگی» و «شرکت در مجمع عمومی این تشکل در سال ۹۱ در شهر کرج» به تحمل سه سال حبس تعزیزی محکوم شده بود.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز دوشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۷، «محمد کریمی» فعال کارگری و از اعضای هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری پس از گذراندن حدود سیزده ماه از محکومیت خود، از زندان بوکان آزاد شد.

تلگرام ماف نیوز
این فعال کارگری روز یکشنبه ۱۲ آذر ۹۶، توسط مامورین در منزلش دستگیر و برای اجرای حکم سه سال حبس تعزیری روانه‌ی زندان بوکان شده بود.

او که در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ به همراه جمعی دیگر از فعالین کارگری در مجمع عمومی سالانه‌ی کمیته‌ی هماهنگی بازداشت شده بود، با اتمام بازجوییها با تودیع وثیقه آزاد شد.

یک سال بعد و در روز ۲۵ آذر ۹۲ محمد کریمی به همراه جمعی دیگر از فعالین کارگری به اتهام «عضویت در کمیته‌ی هماهنگی» و «شرکت در مجمع عمومی این تشکل در سال ۹۱ در شهر کرج» توسط شعبه‌ی اول دادگاه انقلاب مهاباد محاکمه شدند و نهایتا محمد کریمی به تحمل سه سال حبس تعزیزی محکوم شد.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com