ماف نیوز: حبیب احمدی شهروند سنندجی پس از یک ماه بازداشت و بازجویی در بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات این شهرستان، با تودیع وثیقه آزاد شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، یک شهروند سنندجی به نام «حبیب احمدی» پس از یک ماه بازداشت، با اتمام بازجوییها به صورت موقت و با تودیع وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شده است‌.

«حبیب احمدی»

تلگرام ماف نیوز
اتهامات مطروحه علیه آقای احمدی، مربوط به فعالیتهای کارگری و مرتبط با یکی از احزاب کرد مخالف نظام هستند و آزادی وی هم به صورت موقت تا هنگام اتمام مراحل دادرسی صورت گرفته است‌. با این حال اطلاع دقیقی از مصادیق مربوط به اتهامات مطروحه به دست نیامده است.

حبیب احمدی روز چهارشنبە ١۴ آذر ۹۷ از سوی نیروهای لباس‌شخصی ادارە‌ی اطلاعات در محل کارش در بلوار خسروآباد سنندج بازداشت شدە بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com