ماف نیوز: یک کولبر در مناطق مرزی شهرستان سلماس بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست داد و یک تن دیگر هم بر اثر سرمازدگی، هر دو دستش را از دست داد. همزمان یک کولبر در مناطق مرزی شهرستان سردشت در حین کولبری در آب رودخانه‌ غرق شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز شنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۷، یک کولبر به نام «ایوب امینی» فرزند محمد از اهالی روستای دشوان از توابع سلماس در در دهستان شناتال در اثر سرمازدگی دچار سکته‌ی قلبی شده و جان خود را از دست داد.

«ایوب امینی»

تلگرام ماف نیوز
به همراه وی، یک کولبر دیگر به نام «هاشم» از اهالی روستای چهارستون از توابع دهستان کره سنی سلماس به شدت دچار سرمازدگی شده و‌ پس از انتقال به بیمارستان، هر دو دستش قطع شدند.

همزمان روز دوشنبه ۲۴ دی‌ماه، یک کولبر به نام «عثمان رمضانی» از اهالی روستای داودآباد از توابع سردشت در حبین کولبری، در آب رودخانه‌ی مرزی روستای نوکان غرق شده و جان خود را از دست داد.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com