ماف نیوز: در پی تیراندازی نیروهای مرزبانی به سوی کولبران در شهرستان ارومیه یک تن و در بانه دو نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، یک کولبر به نام «عقیل ابراهیمی» ۲۶ ساله فرزند عبدال از اهالی مرگور ارومیه در حالی که راهی ارتفاعات مرزی «چل‌مر‌شهیدان» بود، مورد اصابت گلوله نیروهای مرزبانی قرار گرفته و از ناحیه‌ی پا زخمی شد.

تلگرام ماف نیوز
عقیل ابراهیمی که در میان جمعی از کولبران به ظن حمل کالای قاچاق و بدون اخطار قبلی هدف شلیک مستقیم قرار گرفته، جهت رسیدگی پزشکی به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده است.

در خبری دیگر روز ۲۰ دی‌ماه، جمعی از کولبران در نقطه‌ی صفر مرزی بانه در کمین نیروهای مرزبانی افتادند و در نتیجه‌ی گشودن آتش، یک کولبر به نام «هدایت محمدی» ۳۵ ساله فرزند طاهر از اهالی بخش آرمرده و ساکن شهر بانه به شدت زخمی شد.

پیش از آن روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه نیز یک کولبر به نام «حسن رسولی» ۴۰ ساله در منطقه‌ی مرزی «چمپاره»ی بانه هدف تیراندازی همین نیروها قرار گرفته و زخمی شده بود.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com