ماف نیوز: دو شهروند دیگر در شهرستان کامیاران و یک تن هم در سنندج توسط نیروهای امنیتی به دلایل نامعلومی بازداشت شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان به نقل از موکریان، روز چهارشنبه ١٢ دی‌ماه ۱۳۹۷، «فرهاد محمدی» وکیل دادگستری از سوی نیروهای امنیتی در سنندج بازداست و به محل نامعلومی منتقل شد.

تلگرام ماف نیوز
روز ١۵ دی‌ماه هم «عیسی فیضی» در محل کارش در خیابان صلاح‌الدین ایوبی در شهر کامیاران پس از ضرب و شتم، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

همچنین روز دوشنبه ۱۰ دی‌ماه «هادی کمانگر» در همین شهرستان پس از ضبط برخی از وسایل شخصی‌اش توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

پیش از این بازداشت دو شهروند دیگر در کامیاران به نامهای «فاضل قیتاسی» و «رضا اسدی» گزارش شده بود.

تا لحظه‌ی تنظیم این خبر، اطلاع دقیقی از سرنوشت این افراد اطلاع دقیقی به دست نیامده است.

تمامی این افراد سابقه‌ی فعالیتهای محیط زیستی و همچنین فعالیت در حزب وحدت ملی شاخه‌ی کردستان را دارند و فرهاد محمدی هم دبیر شاخه‌ی کردستان این حزب است. با این حال تاکنون علت دقیق بازداشت آنها مشخص نشده است.

«عیسی فیضی»

«فرهاد محمدی»

«هادی کمانگر»

«فاضل قیتاسی»

«رضا اسدی»


+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com