ارژنگ داوودی معلم و زندانی سیاسی در زندان مرکزی زاهدان بر اثر پرتاب از بلندی در قرنطینه زندان زاهدان از ناحیه دو پا دچار شکستگی شده است.
بنا به خبرهای دریافتی از زندان مرکزی زاهدان، ارژنگ داوودی زندانی سیاسی از روز ۱۲ اسفند در اعتراض به وضعیت نامناسب زندان مرکزی زاهدان اقدام به اعتصاب غذا کرده بود و مسئولین زندان مرکزی زاهدان پس از اطلاع از انتشار خبر اعتصاب غذا و شرایط غیر انسانی وی در قرنطینه این زندان روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۷، ارژنگ داوودی را احضار کرده و به مدت یک ساعت و نیم مورد بازجویی و تهدید قرار داده بودند، پس از بیرون آمدن از اتاق توسط معاون رئیس زندان غلامرضا قدیر در حالیکه پابند و دستبند داشت از بالای پله های طبقه دوم ساختمان به پایین پرتاب شد.
این زندانی سیاسی که بدلیل داشتن پابند و دستبند قادر به کنترل نبود، در اثر پرتاب دچار شکستگی ران پای راست از دو نقطه، شکستگی ساق پای چپ، در رفتن کتف و ضرب دیدگی مهره های کمر شده است.
وی تا آخر عمر قادر به راه رفتن نیست و هم اکنون در حد بسیار محدودی با واکر قادر به حرکت است.
این زندانی سیاسی نه ماه محروم از خدمات پزشکی، هواخوری و … در قرنطینه زندان مرکزی زاهدان محبوس بوده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com