دنیای دوستیابی، متأسفانه و صرف نظر از سن، جنسیت و هویت جنسی، می تواند سرشار از درام و بازی باشد. در اینجا به نشانه هایی که با مشاهده آنها میتوانید از اینکه طرف مقابل از شما خوشش می آید مطمئن شوید را مرور میکنیم. 

واقعیت غم انگیز این است که اکثر مردم نمی خواهند در مورد احساساتشان صادق باشند. این مساله ممکن است به دلیل خجالتی بودن، ترس از انتقاد یا مطمئن نبودن از ذهنیتشان در مورد طرف مقابل باشد.

دلیل تعلل طرف مقابل شما هر چیزی که باشد، ممکن است که آنها واقعا شما را دوست داشته باشند. این مقاله برای مرور نشانه هایی که میتواند شما را در اطمینان حاصل کردن از علاقه طرف مقابل به شما، صرف نظر از نحوه آشنایی یا ارتباط شما که میتواند رو در رو، با تلفن و یا در دنیای مجازی باشد، مطمئن کند، ارائه شده است.

دوستم دارد:
زبان بدن:
زبان بدن، زبانی جهان است که شما نمی توانید آن را پنهان کنید. علاقه طرف مقابل به شما ممکن است توسط زبان بدنش لو برود. البته، نحوه واکنش او بستگی به نوع شخصیت او دارد: خجالتی است و یا با اعتماد به نفس؟

شخصیت افراد متفاوت هستند و براساس شخصیت به شیوه های متفاوتی علاقه شان را به شما نشان میدهند. با این وجود، نه نشانه زبان بدن شاخص احساسات طرف مقابل برای شماست:

تماس با بدن خودش – این کلیشه فیلمهاست است. آیا او با موهایش بازی میکند یا لاله گوشش را لمس میکند؟ اینها نشانه کلاسیک علاقمندی است.
لبخند – این یک نشانه واضح است. اگر او لبخند میزند، احتمالا شما را دوست دارد. با این حال، این لزوما به معنی عاشقانه بودن احساسش به شما نیست. شما هم به دوستان خود لبخند می زنید، نه؟
وضعیت بدنش – آیا او در مقابل شما مستقیم مینشیند؟ این نشانه علاقه است، درست مثل طاووسی که پرهای خود را نشان می دهد.
تماس با چشم – نگاه عمیقا او در چشمان شما، می تواند معنی علاقه قلبی او به شما باشد. به همین ترتیب، عصبیت و هراس از برقراری تماس چشمی نیز میتواند نشانه علاقه باشد. این مساله واقعا بستگی به نوع از شخصیتش که میتواند خجالتی یا با اعتماد به نفس باشد، بستگی دارد.

گشاد شدن مردمک چشم – این یکی از نشانه های کلاسیک جاذبه است. هر چند وقت یک بار چک کنید …
تقلید حرکت های بدن شما – زمانی که کسی به دیگری جذب می شود، ناخودآگاه حرکات او را کپی می کند.
دست زدن – آیا او دست خود را بر روی دست شما قرار می دهد؟ او قطعا در صورت مشاهده عدم رضایت از سوی شما، لمستان نخواهد کرد. پس این یک نشانه خوب است، درست است؟
حرکت لب ها – اغلب دختران وقتی در اطراف کسی که دوست دارند هستند، لب ولوچه شان را جمع میکنند و یا آنرا زبان میزنند.
حرکت پاها – بله، حرکت پاها هم نشانه هستند. بر طبق تحقیقات روانشناسی، انسان ها از پاهایشان برای زبان بدنی استفاده می کند. حرکت پاهای یک زن در حال خندیدن یکی از قوی ترین سیگنال هایی است که او به شما علاقه دارد. اما قرار دادن پاهای یک نفر به صورت ضربدری و خلاف جهت یکدیگر، نشانه بدی است.
او تلاش می کند تا با شما وقت بگذارد:
آیا او واقعا میخواهد با شما ملاقات کند و با شما صحبت کند؟ این اولین چیزی است که میتواند به عنوان نشانه علاقمندی طرف مقابل به شما به آن اتکاء کرد. اگر کسی شما را دوست دارد، علاقمند به دیدار با شماست، این ساده است.

به یاد داشته باشید که همه همیشه وقت دارند، حتی وقتی که میگویند ندارد. هر روز ۲۴ ساعت است، اینطور نیست؟

وقتی کسی می گوید سرش خیلی شلوغ است و برای دیدار وقت ندارد، این به اولویت هایشان بر میگردد. اگر او به پیشنهاد ملاقات با شما در یکی از روزهای هفته نه بگوید، یعنی شما برایش در اولویت نیستید. به عنوان مثال، اگر در طی همان روزهای شلوغ او برای رفتن به یک مهمانی در یک مجتمع پنج ستاره با بهترین دوستانش وقت داشته باشد، اما برای شما نه، یعنی شما در اولویت نیستید.

اما اگر او برای دیدار با شما زمان گذاشته و تلاش میکند، یعنی شما برایش تبدیل به بخش قابل توجهی از زندگی اش شده اید، به این معنی که شما برای او مهم هستید و او شما را دوست دارد.

بنابراین، سوال این است … آیا او تلاش را در آن قرار داده است؟

شما تماس شما را ذخیره کرده است: 

شما پیامی دوست داشتنی برایش فرستاده اید، اما او تنها آنرا خوانده است و به آن پاسخی نداده است، این نشانه خوبی نیست، نه؟ اگر او به پیام های شما پاسخ نمی دهد احتمالا علاقه مند نیست. (یا با احساس افکار شما بازی می کند – در این صورت، شما علاقمند به داشتن چنین کسی در زندگی تان نیستید.)

اگر او در یک مکالمه پاسخی کوتاه برای شما میفرستد و هیچ سئوالی نمی پرسد، احتمالا به شما علاقمند نیست. به طور کلی، هنگامی که یک دختر شما را دوست دارد، او می خواهد هر روز با شما ارتباط برقرار کند، حتی اگر او زندگی پر مشغله ایی داشته باشد.

اگر او مشتاق نوشتن و تماس است، او به شما علاقمند است. او گفتگو را با سوالات و شوخی ادامه خواهد داد.

به یاد داشته باشید که برخی افراد ممکن است به دلیل اشتغال به کار یا تحصیل، در طول روز به گوشی تلفن همراه شان دسترسی نداشته باشند. 

دیر پاسخ دادن نشانه عدم علاقمندی او به شما و یا لزوما بازی کردن با شما نیست. ممکن است که او به سادگی علاقمند به استفاده روزمره از تلفن نباشد، که در واقع در سبک زندگی های این روزها، بسیار عادی است.

شما می توانید به احساسات طرف مقابل در طول مکالمه بر اساس میزان توجه و علاقه اش گی ببرید. کیفیت از میزان مهم تر است.

حسادت:

هیولای زشت سبز چشم. ما همه آن را تجربه کرده ایم.

اگر او به شما علاقمند باشد، احتمالا به ابراز علاقه شما به شخص دیگری حسادت خواهد کرد. این تئوری را در تلاش برای ایجاد حسادت در او مورد استفاده قرار ندهید … اما این واکنش مطمئنا بسیار مهم است.

وقت گذرانی شما شرکای عشقی احتمالی که از نظر شما فقط دوست معمولی هستند، میتواند موجب واکنش طرف مقابل شما و حتی توهین کردن به دوستانتان شود. نشانه ایی کلاسیک از حسادت و جاذبه.

و در نهایت، به خاطر داشته باشید که اگر او به شما سیگنال های مخلوطی را ارائه می دهد … احتمالا به این دلیل است که نمی داند که چه می خواهد. اگر احساس می کنید که علاقه شما دو طرفه است، تماس چشمان را حفظ کنید و به دنبال نشانه ها بگردید.

اگر همه نشانه ها را بررسی کردید و باز مردد بودید، چرا بازی را متوقف نمی کنید و از او نمیپرسید؟ پاسخ او همه چیزی است که به آن احتیاج دارید.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com