بوئنوس آیرس روز شنبه، ۱۷ نوامبر، رژه سالانه غرور را برگزار خواهد کرد.

رژه غرور پایتخت آرژانتین، که معمولا بزرگترین رویداد دگرباشان جنسی در این کشور بوده و جمعیتی بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر را در بر می گیرد، از پلازای زیبای د مایو آغاز میشود.

رژه غرور در بوینس آیرس:
این رژه، که به زبان اسپانیایی Marcha del Orgullo LGBTI نامیده می شود، در ساعت ۴ بعد از ظهر آغاز خواهد شد و سپس توسط سازمان های حمایت از برابری دگرباشان جنسی، به سمت کنسرت Plaza de los Dos Conducted  LGBTI هدایت خواهد شد.

این رژه غرور، پس از جشنواره موسیقی، که جشنواره ایی متنوع و سرگرم کننده از گروه های موسیقی که به اجرای آهنگ های مختلف در مراسم اصلی در پلازا د مایو است که از ساعت ۲ بعدازظهر آغاز میشود، برگزار خواهد شد. شرکت در این رویدادها برای عموم آزاد و مجانی است.

سازمان دهندگان مجموعه ای از پوستر ها را برای اطلاع رسانی در مورد این رژه و پاسخ دادن به تعصب ها در مورد جامعه دگرباشان جنسی منتشر کرده اند.

در یکی از این پوستر ها آمده است: “نه گیجیم و نه در گذر: با افتخار دوجنسگرا و همه جنسگراییم.” 

در پوستری دیگر آمده است: “آیا BSDM و شیوه های رفتارهای جنسی دیگر را با خشونت مقایسه نکنید. نه به تعصب.”

                        

حقوق دگرباشان جنسی در آرژانتین:
آرژانتین جامعه ایی بسیار باز برای دگرباشان جنسی است. با توجه به نظرسنجی مرکز تحقیقات Pew، این کشور در سال ۲۰۱۳ در بین کشورهای آمریکای لاتین دارای بهترین استانداردها برای دگرباشان جنسی است.

از سال ۲۰۱۰ ازدواج همجنسگرایان و فرزندپذیری دگرباشان جنسی قانونی بوده است. با این حال، در حال حاضر در این کشور قانونی برای مبارزه با جرائم ناشی از تنفر در سطح ملی وجود ندارد. با این حال، شهر خودمختار بوینس آیرس و شهر روزاریو تبعیض بر اساس گرایش جنسی را در حقوق مدنی و قوانین ضد تبعیض لحاظ کرده اند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/buenos-aires-pride-prejudices/#gs.ho4MFNc

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com