پلیس اوکلند، پس از منع شدن از شرکت در رژه غرور در یونیفرم، از شرکت در این رویداد صرف نظر کرد. هیئت مدیره فستیوال غرور از افسران خواسته بود تا به جای لباس استفاده از یونیفرم به هنگام شرکت در رژه غرور، از لباس های معمولی استفاده کنند. با این حال، افسران بر عدم شرکت در این رژه در صورت منع از حضور در یونیفرم اصرار دارند.

در بیانیه منتشر شده توسط هیئت مدیره جشن غرور اوکلند در روز جمعه (۹ نوامبر) آمده است که این تصمیم در نتیجه “بازخورد های دریافت شده از جلسات” اتخاذ شده است.

عدم آگاهی کافی پلیس نیوزیلند از جامعه میان برشی:
آنها در این بیانیه گفتند: “این بحث ها مشخص کرد که علی رغم میل باطنی و تلاش پلیس نیوزلند، این مجموعه به عنوان یک موسسه، در حال حاضر امکان فراهم کردن سطح امنیت و آگاهی لازم برای برش های طبقاتی و چندگونه جوامع رنگین کمانی را ندارد.”

در بیانیه این هیئت آمد است که افسران پلیس می توانند در “لباس های ساده و آرایشی” در این رژه شرکت کنند.

آنها اضافه می کنند: “هیئت مدیره رژه غرور اوکلند، مشتاق به همکاری با پلیس نیوزیلند برای برقراری رابطه قوی تر، شناسایی آنچه برای پیشرفت هر دو مجموعه در طی سال جاری لازم است و ارائه نشانه ایی روشن از تغییری معنی دار و سیستماتیک در پلیس نیوزلند، است.”

بازرس تریسی فیلیپس، که هماهنگ کننده سرویس چندگونگی پلیس نیوزیلند است، با تصمیم هیئت مدیره جشن غرور موافقت نکرد. او به Stuff گفت: “بسیار غم انگیز است. ما واقعا به شغلمان، به کسانی که هستیم و کارهایی که انجام میدهیم، افتخار می کنیم. بنابراین اگر پذیرای ما نیستید، مطمئنا خودمان را تحمیل نخواهیم کرد. پیام این تصمیم برای ما این است که این رویداد پذیرای ما نیست.”

جشن افتخار اوکلند و سیاست:
در سال ۲۰۱۸، جیشیندا اردر، نخست وزیر نیوزلند، نخستین رهبر کشور بود که در رژه غرور اوکلند شرکت کرد. او به جمعیت ۳۰ هزار نفری گفت که او حامی جامعه دگرباشان جنسی است. او همچنین بر نیاز جامعه به امنیت و حمایت تأکید کرد.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/new-zealand-police-refuse-pride/#gs.EbVOGss

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com