آخر هفته ایی که گذشت، یک زوج زیبای هندی همجنسگرا با فرهنگ های یکدیگر و با همدیگر در شهر نیویورک ازدواج کردند.

جشن عروسی مارتین و آمیت، روز ۲۰ اکتبر در سیپریانی، یکی از اماکن لوکس شهر نیویورک برگزار شد. به دلیل بزرگی این جشن عروسی، بسیاری از بلوک های وال استریت بسته شد. این زوج با اسب های پر از تزئین وارد مجلس شدند. ۳۰۰ مهمان ویژه ازدواج این زوج را در منهتن جشن گرفتند.

مارتین و آمیت به Gay Star News گفتند: “جشن عروسی مان باور نکردنی بود. پر زرق و برق دار، آسمانی و شگفت انگیز.”

هشت سال پیش، مارتین و آمیت از طریق یک دوست مشترک در فیسبوک با هم آشنا شدند. در سپتامبر ۲۰۱۴، این زوج حساب مشترک اینستاگرمی را با شناسه کاربری “thefashionablecouple” ایجاد کردند. در این حساب کاربری، آنها عشق، مد و مطالبی در مورد ماریا کری را به اشتراک گذاشته اند.

این دو مدت طولانی است که به فرهنگ یکدیگر علاقمندند و تلاش کردند که این مساله را به جشن عروسی شان بیاورند.

آنها گفتند: “ازدواج دو فرهنگ به اندازه ازدواج ما مهم بود، چرا که هر دوی ما به هویتی که با آن رشد کرده ایم، اهمیت میدهیم. ما هر دو فرهنگ یکدیگر را مثل فرهنگ خودمان پذیرفته ایم و درک کرده ایم.”

شش هفته پیش، دادگاه عالی هند طی حکمی همجنسگرایی را که بر اساس بند ۳۷۷ قانون مجازات دوران استعمار این کشور جرم انگاری میشد، جرم زدایی کرد. صدور این حکم در هند با جمعیتی بالغ بر ۱.۳ میلیارد و جامعه دگرباشان جنسی با جمعیت ۷۸ میلیون نفر، اقدامی تاریخی بود.

قضات در این حکم گفتند: :بند ۳۷۷ خلاف قانون اساسی است.” آنها همچنین گفتند که این قانون، حق حفظ حریم خصوصی را نقض کرده است.

مارتین و آمیت گفتند: “جرم زدایی همجنسگرایی در هند، چند هفته قبل از عروسی ما به آن قدرت خاصی بخشید. این حکم، یکی از مجموعه وقایع جهانی است که برای پذیرش و صلح برای جامعه دگرباشان جنسی صادر شد.”

اما این زوج از جشن عروسی شان چه خاطره ایی دارند؟

مارتین و آمیت گفتند: “جشن عروسی ما پر از عشق، پذیرش و تعداد زیادی از آهنگ های ماریا کری بود. آن شب قطعآ، بهترین شب زندگی ما بود.”

عکس های این جشن عروسی را میتوانید در زیر مشاهده کنید:

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

Gay interfaith couple’s Indian wedding in New York City photos go viral

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com