الن پومپئو گفته است که خود را به دلیل تاثیری که سریال “Grey’s Anatomy” بر کودکان دگرباش جنسی داشته است، متعهد به ادامه کار در این مجموعه تلوزیونی میداند.

این ستاره که نقش ممتاز مردیت گری را در این سریال درام پزشکی طولانی بازی می کند، با اشک در مورد نوجوان همجنسگرایی که در ابن سریال نقش آفرینی کرده است، و روایت اش از کمکی که این مجموعه تلوزیونی به او برای آشکارسازی برای والدینش کرده است، سخن گفت.

پومپئو با حضور در شوی تلوزیونی الن دجنرس در روز ۲۳ اکتبر گفت: “در قسمت اولی که توسط من کارگردانی شد، نوجوانی در همجنسگرا در آن شخصیت همجنسگرایی بازی کرد. پس از پایان فیلم برداری این قسمت، او به من گفت:” تمام عمرم، من این سریال را به همراه والدینم تماشا کرده ام. من از این نمایش به عنوان راهی برای آشکارسازی برای والدینم استفاده کردم. من با استفاده از این سریال، به والدینم نشان دادم که همجنسگرایی مساله ایی نیست، من متفاوت نیستم، هیچ چیز من اشتباه نیست. “

او اضافه کرد که بازیگر جوان گفته است: “این سریال واقعا به پدر و مادر من کمک کرد تا بدانند که داشتن پسری همجنسگرا چه معنایی دارد و این مساله لزوما بد نیست.”

پومپئو که با اشک اظهارات این نوجوان را به یاد می آورد و گفت: “دیدن من به عنوان یک بازیگر در این سریال و برای والدینم بسیار با ارزش است.”

این بازیگر، که در هفته گذشته برنده جایزه دگرباشان گروه GLSEN شد، در حالیکه بسیار احساساتی شده بود به الن توضیح داد: “بنابراین من باید به کار در این سریال ادامه دهم، زیرا ما توانسته ایم زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهیم و تفاوت ایجاد می کنیم.”

او همچنین تایید کرد که این سریال دارای فصل شانزدهم خواهد بود. این بدان معنی است که این سریال تا اواخر سال آینده از مرز ۳۵۰ قسمت خواهد گذشت.

او به الن گفت: “هر جا که میروم، از ایتالیا، فرانسه، لندن، تا کانزاس، افرادی با چشمان اشک آلود به من میگویند که چقدر این سریال برایشان پر معناست.”

تمدید تولید این سریال تا سال ۲۰۲۰ و اظهارات شوندا ریمز، خالق این سریال مبنی بر تلاشش برای بازگرداندن سارا رامیرز برای فصل چهاردهم و آخرین فصل این سریال، احتمال بازگشت او به عنوان کلی تورس، جراح دوجنسگرا و شخصیت دگرباشی که برای طولانی ترین زمان به روی صفحه تلویزیون ها بوده است، را بالا میبرد.

ریمز افزود: “ما او را دوست داریم. این سریال همیشه خانه اوست. به خانه بازگرد کلی. “

این سریال، اخیرآ اولین نقش جراح مرد همجنسگرایش را در سال جاری و با شخصیت تکراری دکتر نیکو کیم معرفی کرد. او یکی از تازه ترین شخصیت های دگرباشی است که این سریال با سابقه طولانی اش از شمول شخصیت های دگرباش جنسی، از جمله دکتر لزبین آریزونا رابینز، که دومین شخصیت دگرباش جنسی بعد از کلی با طولانی مدت ترین مدت حضور در تلویزیون است، به طرفدارانش در طول سالها معرفی کرده است.

این سریال همچنین روایت یک تراجنسی را که توسط کاندیدس کین در نقش بیماری که برای عمل واژینوپلاستی به بیمارستان مراجعه میکند، را ارائه کرد. نویسندگان این سریال در ارائه این شخصیت از روایت هی لی آنتونی، تراجنسی زنی که به یک دکتر برای ایجاد روشی جدید و انقلابی برای جراحی واژینوپلاستی کمک کرده است، با الهام گرفته اند.

و در اوایل سال جاری، در یکی از قسمت های این سریال که بسیار مورد ستایش قرار گرفته است، کارآموز دکتر کیسی پارکر به عنوان تراجنسی آشکارسازی کرد.

ویدئوی این گفتگو را میتوانید در زیر تماشا کنید:

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/10/24/greys-anatomy-ellen-pompeo-tears-lgbt/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com