طبق یک نظرسنجی جدید، تقریبا یک سوم مردان همجنسگرا هندی با زنانی ازدواج کرده اند که در مورد هویت جنسی شوهرشان بی اطلاعند. این نظرسنجی که توسط سیاره رومئو انجام شده است، از ۳۹۲۹ مرد همجنسگرا، دوجنسگرا و تراجنسی پرسید که آیا آنها با یک زن ازدواج کرده اند. ۳۳٪ از پاسخ دهندگان نظر سنجی به این سوال پاسخ مثبت دادند، اما حدود ۲۸٪ از این مردان می گویند همسرشان از همجنسگرایی آنها بی اطلاعند. ۷۱٪ از این مردان قصد آشکارسازی ندارند.

سپس از این مردان پرسیده شد که آیا به دلیل فشارهای خانواده شان با یک زن ازدواج کرده اند. حدود ۲۵٪ پاسخ دادند: “بله خیلی” و ۲۶٪ “بله کمی”.

عدم آشکارسازی بیش از نیمی از مردان همجنسگرا، دوجنسگرا و تراجنسی:
عاداب (این نام مستعار است)، مرد همجنسگرایی که با یک زن ازدواج کرده است، پیشتر به Gay Star News گفته بود: “مادرم به من گفت اگر با یک زن ازدواج نکنم خودش را میکشد.”

او مسلمان است و هر جمعه برای دعا به مسجد می رود، اما او همچنین دارای چندین شربک جنسی مرد است. او قصد ندارد به عنوان همجنسگرا یا دوجنسگرا آشکارسازی کند و او در این تصمیم تنها نیست. طبق این نظرسنجی، بیش از نیمی از مردان همجنسگرا، دوجنسگرا و تراجنسی در گنجه هستند. علاوه بر این، ۴۴٪ از آنها، علی رغم جرم زدایی همجنسگرایی در هند در ماه گذشته، قصد آشکارسازی ندارند.

دیوان عالی هند، در تاریخ ۵ سپتامبر طی حکمی بند ۳۷۷ قانون مجازات دوران استعمار را لغو کرد. هند که جمعیتی بالغ بر ۱،۳۵ میلیارد نفر دارد، دارای جامعه دگرباشان جنسی با جمعیت تخمینی ۷۸ میلیون نفر است. بزرگی این جامعه، مهم تاییدی بر اهمیت این حکم تاریخی است. طبق برآوردها، چهار درصد جمعیت هند را دگرباشان جنسی تشکیل میدهند. این بدین معنی است که حداقل ۳۴ میلیون دگرباش جنسی در هند زندگی میکنند.

قضات در مورد این پرونده حقوقی گفتند: “بند ۳۷۷ قانون مجازات، نقض قانون اساسی است.” آنها همچنین گفتند که این قانون، حق حفظ حریم خصوصی را نقض کرده است.

میسرا و خانویلکار روسای دادگستری هند (CJI) در این حکم اظهار داشتند: “خودمختاری ذهنی یک مساله فردی است. بیان صمیمیت بخشی از حق حفظ حریم خصوصی است. “

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/indian-men-gay/#gs.6UMe6LA

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com