این روزها دولت محمود احمدی نژاد زیر نقد است. اصولگرایان که زمانی حامی او بودند رفتار رییس جمهور را غیر اسلامی می دانند. در روزهای گذشته دولت جشن استقبال از نوروز را تدارک دیده که به گفته نویسنده این یادداشت “مشکلات اقتصادی ملت، با جشن استقبال از نوروز دولتی حل شد و با رقص های محلی به شادی مبدل شد”. در مورد برگزاری جشن نوروزی توسط دولت چه نظری دارید؟ آیا این کار ایرادی دارد؟ کارمند

————————————————

محمد حسین زاده – روزهایی پایانی دولت دهم هر روز غم انگیز تر از قبل در هر حال سپری است. گفتمان امام و رهبری جای خود را داده است به سخن از انسان کاملی که همراه او چاوزها رجعت می کنند. این روزها بیشتر از اینکه از زبان رییس جمهور سخنی از تورم و حل مشکلات گرانی باشد، سخن از بهار است. احمدی نژاد درباره رییس دفترش می گوید«اگر بخواهیم او را در یک کلمه توصیف کنیم باید بگوییم او مردی است بهاری بهاری بهاری» و آقای رییس دفتر می گوید: «دنیا بداند که امام ما بهار است».

هزینه ای گزاف خرج می شود، چندین و چند تن از مسئولین دولتی و اعضای هیات دولت که باید به فکر حل مشکلات ریز و درشت مردم باشند، جمع می شوند که رییس دولت به نمایندگی از ملت به مهندسش نشان درجه یک فرهنگ و هنر اعطا کنند. از کجا معلوم ملت راضی هستند که او نشان بگیرد؟

مشکلات اقتصادی ملت، با جشن استقبال از نوروز دولتی حل شد و با رقص های محلی به شادی مبدل شد و با اعطای نشان به مهندس، آرزوی دیرینه یک ملت به واقعیت مبدل شد.

کجای گفتمان عدالت و حمایت از مستضعفین این چنین هزینه های گزافی است برای جشن های رنگارنگ نوروز و کوروش و مکتب ایرانی؟

مسئولین دولتی حاضر در چنین جشن کذایی و بی فایده ای در دادگاه عدل الهی چه جوابی دارند برای وقتی که گذاشته اند برای نشستن در چنین برنامه ای به جای رسیدگی به مشکلات مردم؟ آقای الهام سخنگوی دولت، حسینی وزیر ارشاد، نامجو وزیر نیرو، بهمنی رییس بانک مرکزی، صالحی وزیر خارجه، میرتاج الدینی، زریبافان، سلطانخواه، وزیر کشور و سرپرست وزارت بهداشت!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com