▪️اردوی کار: خانم مالکی همسر اقای خواستار اعلام کرده که اطلاعات سپاه ایشان را بازداشت کرده و بدون هیچ توضیحی ایشان را روز سه شنبه در بند بیماران ممنوع‌ الملاقات بیمارستان روانپزشکی ابن سینا مشهد که مخصوص اختلالات و ناهنجاری‌های روانی است بستری کرده‌اند.

▪️ به گفته خانم مالکی: “یکی از پرستاران بیمارستان گفته است، اقای خواستار در یکی از اتاق‌های اورژانس بیمارستان بستری شده است و ممنوع الملاقاتی او به دستور مقامات امنیتی است.”

▪️خانم مالکی اضافه کرد: “ایشان در سلامت کامل بود و پس از بازنشستگی بسیاری از روزها سر زمین رفته و کشاورزی می‌کرد و تنها دارویی که مصرف می‌کرد داروی فشار خون بود. بستری شدن خواستار در بخش اورژانس یک بیمارستان خاص بیماران روانی یعنی یا دارویی خاص به قصد کشتن به او تزریق شده و یا زیر شکنجه و یا حین بازداشت و با ضرب و شتم مصدوم شده است.”

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com