آهای ملت ایران اگر کشور چندین هزار ساله ی ما ایران به آرامش نرسیده و در فقر و فلاکت بسر می برد بخاطر استبداد حاکم و نبود آزادی است. آهای ملت ایران اگر امروز فرزندان شما همچون قنبری ها ، عبدالفتاح سلطانی ها، عبدی ها ، بهشتی ها، مردانی ها ، حبیبی ها ، رمضانزاده ها، آتنا دائمی ها ، گلرخ ها، آرش صادقی ها ، نرگس محمدی ها و صدها نفر دیگر که در این صفحه نمی گنجد و در زندان هستند فقط و فقط بخاطر یک کلمه و آن آزادی است که در ایران ما نیست و در عوض استبداد مطلق حاکم است. آهای ملت ایران فرزندان شما در زندان هستند تا شما به حقوقتان که داشتن آزادی است آگاه شده و برای حق مسلمتان که همان آزادی است اعتماد بنفس و شجاعت پیدا کرده و وارد صحنه شوید.

فرزندان شما در زندان با نوشتن دو کلمه ی توبه نامه، راحت میتوانند از زندان های رژیم بیرون آمده و به دنبال زندگی خودشان بروند، اما آنها با نه گفتن به استبداد، به شما ملت ایران درس مقاومت میدهند که میشود همچون سایر ملل در مقابل استبداد ایستاد و به آزادی ودموکراسی رسید.

چرا آقای دکتر تابنده قطب (رهبر) دراویش گنابادی در حصر (زندان)خانگی بوده و بیش از ۴۰۰ نفر از پیروان ایشان را به زندان انداخته و آقای محمد ثلاث را در یک دادگاه فرمایشی اعدام میکنند؟ آمریکا در کنار دوبرج دوقلوی تخریب شده توسط مسلمانان متعصب القاعده ، اجازه میدهد که مسجد ساخته شود ،چرا جمهوری اسلامی به مسلمانان سنی اجازه نمیدهد که در تهران با بیش از یک میلیون مسلمان سنی مسجد ساخته شود؟ آیا خداوند نمی توانست همه را گوسفند آفریده تا آقایان خمینی و خامنه ای بدون درد سر چوپانی کنند؟!

در حکومت های آزاد و دموکراتیک، ملت ها در یک انتخابات آزاد افرادی را برای ریاست جمهوری و مجلس و شورای شهر و روستا و… انتخاب میکنند که آن فرد یا افراد منافع ملت را به منافع شخصی ترجیح دهند در حالیکه در جمهوری اسلامی ،حتی یک نفر نداریم که منافع ملت را به منافع شخصی خود ترجیح دهد و در نتیجه کشور از تمام جهات به روز سیاه افتاده و ملت در فقر و فلاکت بسر می برد. رانت و دزدی و اختلاس محصول استبداد دینی آقایان خمینی و خامنه ای است.

باز برای اینکه متهم به آمریکایی بودن نشوم سئوال میکنم یک کشور نام ببرید که دموکراسی داشته باشد و وابسته به آمریکا باشد؟ ملت قهرمان ایران کسانیکه در یک انتخابات آزاد انتخاب میشوند مجبور هستند که منافع رای دهندگانشان را مد نظر داشته و گرنه با داشتن آزادی بیان و اعتراض و تجمع ، بالفور سرنگون میشوند. این وزیرهای هزار هزار ملیاردی همچون نعمت زاده و قاضی زاده ی هاشمی و آخوندی و … سرمایه هایشان را در این کشور فقرزده چطور و از کجا آورده اند؟ واقعا صدها نفر در کشور که همه آنها را میشناسیم چطور به این سرمایه های افسانه ای دست یافته اند؟ به غیر از دزدی و اختلاس و رانت؟

در رژیم شاه در شهرستان عجب شیر با فردی بنام آقای مرتضی رضایی که لیسانس زمین شناسی از دانشگاه اصفهان داشت سرباز بودم. او به فرماندهی کل سپاه رسید و اکنون هم مسئول دامداری های سپاه است و من معلم آواره و سرگردان و همیشه منتظر که زنگ درب خانه زده شود و به زندان برگردم. ولی ملت قهرمان ایران حاضرم صد سال زندان باشم و یک روز از زندگی او را نداشته باشم. به حاکمان با صدای بلند فریاد میزنم و به ملت ایران مژده میدهم که بزودی ایران از این جهنم رهایی یافته و همین زندانیان که بیش از اندازه از خود مایه گذاشته و منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح داده اند بخاطر اعتمادی که ملت نسبت به آنها پیدا کرده در آینده ی نزدیک در ایران آزاد، رئیس جمهور و وکیل و وزیر خواهند شد.(از ملت ایران عذرخواهم که چون اطلاعات زورگیری کرده و بدون حکم همان دادگاه های فرمایشی خودشان، تلفن و موبایل خود و همسر و فرزند و نوه ام را قطع و لوازم صوت و تصویرم را نیز برده و در نتیجه نمی توانم به سئوالات هموطنان پاسخ دهم.)

ایران مشهد / ۳۰مهر ۹۷
✍️نماینده ی معلمان آزاده ی ایران سید هاشم خواستار

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com