ماف نیوز: یک کولبر دیگر در اطراف شهرستان ارومیه در پی شلیک نیروهای مرزبانی، جان خود را از دست داد. این نوزدهمین کولبری است که از اول مهر تاکنون در مناطق مرزی قربانی می‌شود‌.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در منطقه‌ی مرگور ارومیه در بخش سیلوانا بر روی جمعی از کولبران آتش گشودند که در نتیجه یک کولبر به نام «ذکریا بکری» فرزند علی از اهالی روستای حلج جان خود را از دست داد.

تلگرام ماف نیوز
ذکریا بکری در حالی که هیچ کالای قاچاقی همراه نداشته است، بدون هشدار قبلی مورد شلیک قرار گرفته و جان خود را از دست داده است. همزمان مقادیر زیادی از اجناس کولبران هم مصادره شده‌اند.

با احتساب این مورد، در چهار هفته‌ی گذشته ۱۹ کولبر در مناطق مرزی کشته و یا زخمی شده‌اند که پانزده مورد از آنها در پی شلیک نیروهای مرزبانی و بقیه در اثر حوادث طبیعی و یا انفجار مین قربانی شده‌‌اند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com