روز چهارشنبه (۱۷ اکتبر)، یک هندی ساکن چنای، به دلیل تحقیر شدن در رسانه های اجتماعی برای استفاده از پوشش زنانه خود را جلوی قطار انداخت.  به گزارش رسانه های محلی، کالایواراسان ۲۴ ساله که ساکن شهر چنای در جنوب هند بود، ویدئوهایی را در برنامه “تاکوک” آپلود کرد.

هندوستان تایمز با اشاره به اظهارات پلیس و اعضای خانواده گفت: افرادی که در فضای مجازی کالایواراسان چنان تمسخر کردند که او بخواهد خودکشی کند. Gay Star News از جنسیت انتخاب شده توسط این فرد بی خبر است. 

یک مقام پلیس در مورد این پرونده به هندوستان تایمز گفته است: “پرس و جو از اعضای خانواده اش حاکی از این است که این جوان به شدت تحت تاثیر تحقیر کسانی که در برنامه “تاکوک”، ویدئو هایش با لباس زنانه را تماشا کرده بودند، قرار گرفته بود.”

مقامات گفتند: “بسیاری از کسانی که ویدئو های او را در این برنامه دنبال میکردند، او را به دلیل تراجنسی و خواجه بودن، مسخره کردند.”

در آخرین ویدئو منتشر شده توسط کالایواراسان او گفته است: ” من کارهایی را که دلم میخواهد انجام میدهم. من نمی توانم تسلیم کسانی شوم که من را تمسخر میکنند. چرا متنفران با وجود اینکه من فیلم های زیادی در نقش مرد آپلود کردم، هنگامی که من به عنوان یک زن ظاهر میشوم، من را آزار میدهند.”

پلیس به هندوستان تایمز گفت: “خانواده این جوان نیز، پس از دیدن فیلم هایش او را ملامت کردند.”

ماه گذشته، دادگاه عالی هند طی حکمی، همجنسگرایی را جرم زدایی کرد. اما، فعالان در مورد اینکه تغییر در نگرش جامعه در مقایسه با زمانی که برای تصویب این حکم لازم بود، طولانی خواهد بود، هشدار داده اند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/bullied-for-wearing-womens-clothes-indian-man-jumps-in-front-of-train/#gs.r1GcvHA

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com