یک مرد همجنسگرا، از هتل ریتز کارلتون در مرکز شهر لس آنجلس، به دلیل مورد تبعیض واقع شدن شکایت کرده است. او می گوید که مواجهه با تبعیض در این هتل اثر منفی بر سلامتی او داشته است. آنجل د لس سانتوس، در ماه جولای سال ۲۰۱۷ میلادی به همراه دوستش در این هتل اقامت کرد. او اکنون پرونده مدنی را به دادگاه عالی لس آنجلس علیه این هتل ارائه کرده است.

با توجه به دعوی سانتوس، یک کارمند زن هتل به او و دوستش که در محوطه دور استخر حضور داشتند، نزدیک شده و در مورد ظاهر آنها نظراتی از قبیل: “شما به اینجا تعلق ندارید” و “شما نمی توانید از عهده هزینه اقامت در هتل رینز کارلتون بر بیایید.” را مطرح کرده است. طبق ادعای سانتوس، این کارمند زن آنها را متهم به ورود و اقامت غیرقانونی در هتل متهم کرده است.

در حالی که هتل، بالاخره روایت سانتوس و دوستش از واقعه را تایید کرده است، سانتوس در دادرسی خود اعلام کرده است که این اتفاق تاثیر تخریبی شان به روی او قطعی و انکار ناپذیرند. او گفت که این نظرات او را تحقیر کرده و موجب وخاومت مشکلات پزشکی که او پیش از اقامت در این هتل دچارشان بوده است، شده است. نیازهای پزشکی او شامل دیالیز هفتگی برای نارسایی کلیه و درمان فشار خون بالا است.

این دادخواست ادعا می کند که ریتز کارلتون قانون حقوق مدنی اونروح را نقض کرده است و عمدآ، با عدم نظارت بر کارکنانش، او را دچار اختلال عاطفی شدید کرده است.

سال گذشته، لسلی جونز، یکی از مجریان برنامه زنده شنبه شب ها،این هتل را تبعیض نژادی را متهم کرد.

H / T: NBC لس آنجلس

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/gay-man-kidney-failure-discrimination-la-hotel/#gs.e5kQHI8

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com