آخر من نمی‌فهمم؛ اگر جامعه‌ای به روزنامه‌نگار، روشن‌فکر، چه می‌دونم «زندانی سیاسی‌»اش هم نتونه اعتماد و افتخار کند، باید چه غلطی بکنه؟؟!

«پوریا عالمی» که حتمن خیلی هم آدم دوست‌داشتنی است و سیبیل‌های باحالی هم داره و تازگی‌های هم از زندان اومده و لاجرم خوانندگان و مشتاقان بیشتری نیز  پیدا کرده، ور داشته این شب عیدی، لابد با نیت شادباش‌ به زنان و.. (بالاخره همین هفته پیش هم ۸ مارس بود!) طنزی کار کرده که تو شماره‌ی دیروز شرق چاپ شده.. بخشی از این متن را من عینن می‌آرم تا ببینید با این روشنفکران و روزنامه‌نگارانی که داریم، در کجای جهان ایستاده‌ایم..

*****

هشتم- در سال جدید همچون سال‌های گذشته زنان یا زیبا هستند و ازدواج می‌کنند یا باهوش هستند و شغل مناسبی پیدا خواهند کرد. در غیراین‌صورت می‌توانند افسردگی بگیرند و بعد از مدتی فمینیست شوند!

نهم- در سال جدید آیا زنان فکر می‌کنند من دشمن زنان هستم و عکس من را آتش خواهند زد؟ و روی من اسید خواهند پاشید؟

دهم- در سال جدید… تق. (به علت پرتاب قابلمه از سمت آشپزخانه و اصابت این آلت قتاله با جمجمه نویسنده، نویسنده به بیمارستان منتقل شد).

******

پ.ن: جالبی‌اش اینکه ظاهرن اون ته ذهن پوریا جان؛ جایگاه زن توی همون آشپزخونه و پای گاز و دست به قابلمه است.  بنابراین اگر هم به خواهد، جدی به این شوخی ، اعتراض کنه، از همون موضع داره اقدام می‌‌کنه… والله خیـــر الــناصــــرین!

این هم لینک اصل مطلب – یک وقت ریا نشه!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com