روز چهارشنبه (۱۷ اکتبر)، بیش از ۱۰۰ سازمان، از جمله Gay Star News، از صفحه تبلیغاتی حمایت  از تراجنسی ها در روزنامه Metro حمایت کردند. حامیان، شامل کسب و کارها، سازمان های سیاسی، گروه های مذهبی، موسسات خیریه و دیگر را شامل میشوند.

در این آگهی آمده است: “ما افتخار می کنیم در کنار شما در مبارزه برای برابری ایستادگی کنیم. ما از حق شما برای ابراز کسی که هستید، حمایت می کنیم. شما لایق رفتاری سرشار از احترام و کرامت انسانی در تمامی عرصه های زندگی روزمره هستید.”

سازمان های حمایت کننده از این آگهی عبارتند از احزاب سیاسی، دولت ویلز، تسکو، P & G، کانال ۴، اتحادیه ملی دانشجویان و سازمان عفو ​​بین الملل. این آگهی توسط Stonewall، سازمان دفاع از حقوق دگرباشان جنسی، هماهنگ شده بود.

این آگهی همچنین می گوید: “ما به ایفای نقش خود تا احقاق حقوق تراجنسی ها، ادامه می دهیم. ما حمایت و قدرت خود را در برابر خصومتی که متوجه شماست، هدایت می کنیم.”

روزنامه مترو هفته گذشته، آگهی تبلیغاتی تراجنسی هراس را منتشر کرد. این آگهی، منتشر شده توسط Fair Play For Women، این پرسش را که آیا “فردی که دارای آلت تناسلی مردانه، یک زن است” مطرح کرده و زنان تراجنسی را به عنوان ” افرادی با بدن مردانه” مورد خطاب قرار میدهد. این آگهی بر این شعار تاکید کرده بود: “به کارت شناسایی با جنسیت انتخاب شده توسط افراد، نه میگوییم.”

دولت بریتانیا در حال حاضر در حال مشورت عمومی، در مورد اصلاح قانون تشخیص جنسیت (GRA) است. مبارزان حقوق تراجنسی ها، خواستار پایان دادن به قانون فعلی که تراجنسی ها را مجبور به مشورت با پزشک قبل از تغییر جنسیت در اسناد هویت می کند، هستند. این مشاوره عمومی در روز جمعه پایان خواهد یافت.

حمایت بی نظیر:
Stonewall، در بیانیه ایی در روز چهارشنبه گفت: “ما، همراه با سازمان های حامی دیگر، این آگهی را برای حمایت بی قید و شرط از برابری جامعه تراجنسی ها، منتشر کردیم.” این سازمان اعلام کرده است که در سال گذشته جرم های ناشی از تنفر نسبت به تراجنسی ها، افزایش پیدا کرده است. در این بیانیه همچنین آمده است: “ما به حمایت از تراجنسی ها در خانواده، و یا تراجنسی های همکاران، مشتری و دوست افتخار میکنیم و تا احقاق حقوق آنها با هم همکاری خواهیم کرد.”

Gay Star News افتخار دارد که با حمایت از این بیانیه، بر حمایت خود از تراجنسی های سراسر دنیا، تاکید کند.

حمله “نامتقارن”:
هفته گذشته، انتشار آگهی تراجسی هراس به شدت محکوم شد. ادارۀ استانداردهای تبلیغات بریتانیا، شکایات زیادی را مبنی بر مخرب بودن این آگهی دریافت کرد. کریستین برنز، فعال سیاسی بریتانیا، گفت که این آگهی مثل حمله نامتقارن است. 

او در پستی در توییتر گفت: “زمان بی تصمیمی در رابطه با “جنگ بر علیه تراجنسی ها” پایان یافته است.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/more-than-100-uk-organizations-come-out-for-trans-equality/#gs.PDwpKJA

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com