یک زوج همجنسگرا پس از بوسه در خیابان های پاریس، توسط دو غریبه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این دومین جرم ناشی از تنفر و همجنسگراستیزانه در کمتر از یک ماه در شهری که به شهر عشق شهرت دارد است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، LCI، این حمله که توسط دوربین های مداربسته ثبت شده است، در روز شنبه (۶ اکتبر) در حدود ساعت ۱۰ شب به وقت محلی در منطقه ۱۹شهر پاریس به نام Parc de la Villette رخ داد. 

دو نفر توسط پلیس در ارتباط با این حمله، که پلیس آنرا جرم ناشی از تنفر میداند، دستگیر شده اند. دو قربانی با جراحاتی در ناحیه گردن و بینی به بیمارستان منتقل شدند. به گزارش Le Parisien، ماهیت این حمله، مشابه حمله در ناحیه ۲۰ در روز ۱۸ سپتامبر، زمانی که یک زوج همجنسگرا پس از در آغوش گرفتن یکدیگر، توسط مهاجمان ناشناس مورد ضرب شتم قرار گرفته اند، بوده است.

آرناود گاگنوند، کمدین و یکی از دو مرد جوان، با یک کلاه موتور سیکلت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. او بعدا تصویری از جراحاتش و یک گزارش از حمله در اینستاگرامش منتشر کرد که تقریبا توسط ۲۰۰۰ نفر لایک شده است.

براساس گزارش سازمان حقوق فرانسه، SOS Homophobie، که برای بالا بردن آگاهی در برابر دگرباش هراسی و حمایت از قربانیان فعالیت می کند،حملات جسمی و فیزیکی بین سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با افزایش  ۱۵ درصدی مواجه بوده است.

در حالیکه این سازمان آمار جنایات در سال ۲۰۱۸ را در ماه می سال آینده اعلام خواهد کرد، جول دومیر، رئیس سازمان SOS Homophobie به PinkNews گفت که در سال جاری حملات “ناراحت کننده ایی” در سراسر کشور رخ داده است.

او گفت: “عجدا، تراجنسی در ابتدای ماه اوت در لیموژ مورد حمله قرار گرفت. وانسا کامپوس، تراجنسی در اواسط ماه اوت در پاریس کشته شد. در اواخر ماه اوت، یک زن جوان برای بوسیدن دوست دخترش در پاریس مورد حمله قرار گرفت. در طی هفته گذشته چند تن از مردان جوان در شهر نیش مورد حمله قرار گرفتند. در اوایل ماه سپتامبر، یک زوج همجسگرا در لیله با سفید کننده و رنگ سیاه رنگ مورد حمله قرار گرفتند. قربانیان تراجنسی کارگر جنسی در این هفته مورد سرقت و تجاوز قرار گرفتند. آرناود، به خاطر اینکه در آغوش گرفتن معشوقه اش، مورد حمله قرار گرفته است.

طبق گفته SOS Homophobie، سرنوشت دگرباشان جنسی در فرانسه با بالا گرفتن بحث در مورد تغییر قانون برای ارائه خدمات تولید مثل (ART) به زنان تنها و زنان همجنسگرا، رو به وخامت گذاشته است.

دومیر میگوید: “سخنان همجنسگراستیز علیه پدر و مادرهای همجنسگرایان و دگرباشان جنسی به طور عام توسط کلیسا،  کنفرانس اسقف های فرانسه و La Manif pour Tous  [سازمانی که علیه ازدواج همجنسگرایان مبارزه می کند]، عواقب جدی برای جامعه دگرباشان جنسی، مشروعیت بخشیدن به همجنسگرایی و تشویق مردم به [تبدیل واژه ها] دارد. “

SOS Homophobie همچنین بر این باور است که افزایش حملات گزارش شده به دلیل اعتراض قربانیان دگرباش ستیزی است. بیشتر صحبت می کنند. دومیر میگوید: “با این عملکرد، از واژه قربانی رها شدیم.”

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/10/12/gay-couple-beaten-up-in-paris-the-second-homophobic-aggression-in-a-month/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com