یک زوج لزبین موفق به متقاعد کردن دبیرستان خود در تگزاس برای برگزاری مهمانی بازگشت به مدرسه جنسیت خنثی شدند. سسیلیا مک براید و دوست دخترش، استوری دورنسفید، اخیرا توسط همکلاسی های شان برای مهمانی بازگشت به مدرسه دبیرستان استفان اف. آستین نامزد شدند. با این حال، این زوج از درخواست کارکنان از آنها برای ظاهر شدن در نقش ملکه و جفت شدن هر یک از آنها با یک پسر به عنوان پادشاه، عصبانی شدند. مک براید و دورنسفید، این موضوع را با مدیر مدرسه مطرح کردند و تصمیم گرفتند که سنت مهمانی بازگشت به مدرسه را برای شمول همه تغییر دهند.

در حال حاضر، به جای داشتن پادشاه و ملکه، شاهزاده و شاهزاده خانم، چهار دانش آموز، به عنوان اعضای خانواده سلطنتی برای این مهمانی انتخاب شده اند.

“مک براید به KXAN گفت:” آنها گفتند: “ما دو ملکه را با هم جفت نمیکنیم. به همین شکل، ما دو پادشاه را نیز با هم جفت نمیکنیم. در عوض زوج های شاه و ملکه خواهیم داشت. از آنجا که پادشاه باید مرد و ملکه باید زن باشد، یک زوج همجنسگرا هرگز در این ترکیب گنجانده نمیشوند. من اساسا به آنها گفتم که این درست نیست. من گریه ام  گرفته بود و خشمگین بودم. “

همچنین گزارش شده است که زوج همجنسگرای دیگری برای شرکت در جشن بازگشت به مدرسه نامزد شده اند. به گزارش NBC، این مهمانی در تاریخ ۱۱ اکتبر برگزار خواهد شد. طبق گزارش NBC، مدرسه این سیاست جدید را برای جشن های بازگشت به مدرسه سالهای آتی حفظ خواهد کرد، اما اعمال این تغییرات در مدارس بخش مستقل آستین لازم الاجراء نخواهد بود.

در ماه سپتامبر، یک دبیرستان در کالیفرنیا یک مادربزرگ تراجنسی را به عنوان ملکه بازگشت به مدرسه خود معرفی کرد. کارل کروز، ۱۸ ساله، توسط دانش آموزان دیگر در دبیرستان اتحادیه سویت واتر برگزیده شد.

کروز گفت: “همه من را تشویق کردند، چیزی که اصلا انتظارش را نداشتم. بعد از آتش بازی، فقط شروع به گریه کردم.”

مدیر این مدرسه گفت که افتخار دارد که مدرسه اش محیطی امن برای دانشجویان دگرباش جنسی است. ماریبل گوین، مدیر این مدرسه گفت: “من شگفت زده نشدم. هر دانش آموز تنها باید برای کسی که هست، پذیرفته شود. دانش آموزان دگرباش جنسی، انسانهای شگفت انگیزی هستند که برای یادگیری اینجا هستند.”

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/10/03/texas-high-school-lesbian-couple-homecoming/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com