ماف نیوز: یک شهروند در شهرستان ایلام از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. وی به «ارتباط با یکی از احزاب کرد مخالف نظام» متهم شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷، «احمد شاهد» از سوی نیروهای امنیتی در ایلام بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

تلگرام ماف نیوز
یک منبع مطلع در این رابطه گفت: «احمد شاهد که عضو نیروهای بسیج می‌باشد، به اتهام ارتباط با یکی از احزاب کرد مخالف نظام بازداشت شده است با این وجود از مصادیق اتهامات مطروحه علیه وی، اطلاع دقیقی به دست نیامده است.»

اخیرا هم یک عضو سپاه پاسداران به نام «ارسلان خودکام» در دادسرای نظامی ارومیه با اتهاماتی مرتبط با احزاب کرد مخالف نظام و جاسوسی، به اعدام محکوم شده و حکمش در دیوان عالی کشور هم تایید شده بود.

سالانه در ایران دهها شهروند با اتهامات مشابه بازداشت می‌شوند. متهمین به همکاری و یا عضویت در احزاب کرد مخالف نظام، عموما از سوی دادگاههای انقلاب با احکام سنگین زندان و گاها اعدام روبرو می‌شوند.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews2

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com