گذرگاه رنگین کمانی دیگری در خرابکاری که پلیس در حال بررسی آن به عنوان ناشی از تنفر است، خراب شده است. خرابکاران با پاشیدن رنگ به روی گذرگاه رنگین کمانی در کالج پزشکی آلبرتا، کانادا که برای جشن گرفتن جامعه دگرباشان جنسی محلی نصب شده بود، آنرا مخدوش کردند.

به گفته پلیس، دو نفر با لباس های سیاه در بین شب شنبه ۲۹ سپتامبر و یکشنبه ۳۰ سپتامبر، این آثر هنری را خراب کردند. خرابکاران، رنگ سفید به روی این گذرگاه رنگین کمانی پاشیدند. این موسسه هفته گذشته از این گذرگاه رنگین کمانی در ورودی دانشگاه پرده برداری کرد.

ایندریا پرایس، معاون رئیس رشد دانشجویان گفت: “دوربین های مدار بسته متعددی در محل وجود دارند که در دسترس بوده و پلیس در حال بررسی تمام فیلمهاست.”

پلیس گفته است که این دو خرابکار باعث خرابکاری ۲۰۰ دلاری شده اند.

پرایس همچنین گفت: “ما از این گذرگاه رنگین کمانی هفته گذشته پرده برداری کردیم و البته، مردم حق دارند که در مورد آن نظرات متفاوتی داشته باشند. اما این چیزی است که کالج، به عنوان یک موسسه آموزشی بعد از دبیرستان شمول پذیر، معتقد است که برای ما مهم بود.

ناامیدی شدید:
گذرگاه رنگین کمانی، نماد پذیرش دانشجویان و کل کارکنان بود. پرایس واکنش خود را در برابر این خرابکاری به عنوان “ناامیدی شدید” توصیف کرد.

او گفت: “”ما به سختی کار می کنیم تا محوطه دانشگاه را برای همه دلپذیر کنیم تا همه بتوانند خود را در آنجا ببینند، بنابراین این واقعیت که کسی بخواهد این گذرگاه را خراب کند، ناامید کننده بود.”

ترمیم گذرگاه رنگین کمانی:

پس از این حادثه، کالج این گذرگاه را دوباره رنگ کرد. پرایس گفت که ” ترمیم این گذرگاه بسیار مهم است و باید به سرعت انجام شود.”

او گفت: “ما بر این باوریم که این گذرگاه رنگین کمانی، پیامی قوی به دانشجویان و انجمن دانشجویان که ایده نصب این گذرگاه را از ابتدا مطرح کرد، میفرستد. ما به داشتن این گذرگاه متعهد هستیم و برای نگهداری آن برنامه ریزی خواهیم کرد.”

او ادامه داد: “این خرابکاری موجب توقف حمایت کالج از شمول نخواهد شد. کالج پزشکی باید همچنان یک موسسه واقعا فراگیر باشد.”

این کالج در این مساله از دیگر موسسات پیروی کرده است. در واقع دانشگاه مونت رویال در کلگری، در اواخر ماه اوت، از یک گذرگاه رنگین کمانی پرده بردای کرد.

پرایس گفت: “ما قصد داریم به این روند ادامه دهیم و این گذرگاه را ترمیم خواهیم کرد. ما ارزش هایی را که این گذرگاه رنگین کمانی نمایندگی میکند را اجراء خواهیم کرد و پیشرفت و پیروزی هایمان را جشن خواهیم گرفت. کالج ما دارای محیطی کاملا پذیراست.”

پیام پلیس کالج:
دفتر پلیس این کالج در یادداشتی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد و از عموم خواست که در شناسایی عاملان این خرابکاری که تصویر آنها توسط دوربین های مداربسته در دسترس است، به پلیس کمک کنند. 

  • عکس تزئینی است.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/alberta-canada-rainbow-crosswalk-defaced/#gs.OilHJZY

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com