پیتر داتون، گفته است که تمامی ۱۷ تن مهاجر غیرقانونی ویتنام که از نیروی مرزی استرالیا عبور کرده و به آب‌های شمال کوئینزلند رسیده‌اند، به کشورشان بازگردانده شده‌اند.
مرز استرالیا
وی گفته است که ورود یک قایق غیرقانونی از ویتنام در اواخر ماه اوت سال جاری میلادی، یادآور این نکته است که تهدید قاچاق انسان هنوز از بین نرفته است. آقای داتون گفته است که نیروی مرزی آن کشور روی امنیت مرزها بیشتر توجه خواهد کرد تا تهدیدات قاچاق انسان متوقف شود. گفته شده است که تمامی ۱۷ تن مهاجری که وارد آب‌های شمال کوئینزلند شده بودند، به ویتنام برگردانده شده‌اند. پیتر داتون گفته است که طبق سیاست مهاجرتی حزب کارگر، افراد غیرقانونی که به آن کشور می‌رفتند، برگردانده نمی‌شدند؛ اما سیاست‌های حزب لیبرال، افراد غیرقانونی را به کشورشان بازمی‌گرداند و این موضوع، یک پیام است که حزب کارگر باید بیدار شود و مرزهای استرالیا باید به‌طور درست مدیریت شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com