اطلاعیه خبری شماره یک

فراخوان عمومی

انتخاب ما سرنگونی رژیم اسلامی ایران است!

رای ما : اصلاح طلب، اصول گرا ، دیگه تمومه ماجرا

ایرانیان آزادیخواه در شهر گوتنبرگ و حومه!

برپایه خبر منتشره در سایت  سفارت تروریستی رژیم اسلامی در استکهلم ؛ قرار است در روز جمعه هیجدهم(۱۸)  یونی، مزدوران سفارت ایران همزمان با داخل کشور صندوق سیزدهمین دوره انتصابات رژیم اسلامی ایران را هم در شهر گوتنبرگ برپا می کنند.

ما برآنیم که مردمان کشورما خاصه زنان – پرستاران – دانشجویان – جوانان کشور، دانش آموزان – معلمان – بازنشستگان – کارگران، اقلیت های ملی ساکن ایران انتخاب خود را کرده اند و رای خود را در خیزش گسترده دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ ، با موج اعتصابات، اعتراضات و تحرکات  یک ساله کرونایی در کف خیابان ها و تجمعات داده اند وآن اینکه ؛ کلیت این رژیم باید واژگون شود! .  

ما برآنیم ؛ که اقدام اعتراضی ما در شهر گوتنبرگ برعلیه نظام  و برپایی صندوق انتصابات آنها، به همدلی مردمان ما در ایران یاری میرساند

ما شما ایرانیان ازادیخواه ، فعالان اجتماعی و سیاسی و تمامی پناهجویان ساکن گوتنبرگ و حومه را فرامی خوانیم تا همصدا با مردم داخل ایران به همراه یکدیگر؛متحدانه در روز جمعه۲۸ خردادماه ۱۴۰۰(برابر با ۱۸ یونی ۲۰۲۱) برای برپایی صندوق انتصابات رژیم اسلامی در گوتنبرگ – همزمان با دیگرشهرها وکشورها دراروپا- کانادا – آمریکا و استرالیا- دربرابر کلیت نظام اسلامی ایران در کنار یکدیگر به اعتراض بایستیم و فریاد بر آوریم :

زنده باد آزادی / مرگ بر رژیم اسلامی ایران  

جمعی از فعالان اجتماعی – سیاسی و پناهندگان – گوتنبرگ / سوئد

تلفن های ارتباط : ۰۷۳۶۷۷۸۸۱۵ / ۰۷۳۹۸۰۹۹۹۰

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)