جیر بولسنارو، رهبر راستگرای افراطی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل، در حال شرکت در کارزار انتخاباتی اش در جورج دو فورا، مورد اصابت چاقو قرار گرفت. او که ابتدا توسط به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه برده شده بود، نهایتا در بیمارستانی در سائو پائولو بستری شد.

بر اساس گزارش ها، چاقو به ناحیه شکم او زده شده و او بیش از دو لیتر خون را از دست داده است. علی رغم شرایط پزشکی نگران کننده او به هنگام بستری شدن، او اکنون در شرایط بالینی عالی است.

پسر بولسنارو، فلاویو، که نامزد انتخاباتی مجلس سنا است، عکسی از پدرش در بستر بیمارستان را توییت کرد. او نوشت که پدرش باید برای یک هفته در بیمارستان باقی بماند.

پلیس، آدلیو بیسپو د الیویرا ۴۰ ساله به عنوان مزنون دستگیر کرده است.

الیویرا طرفدار چپ و منتقد آشکار بولسنارو است. بسیاری از اینکه عملکرد او موجی جلب حمایت بیشتر و همدردی با بولسنارو شود، نگران هستند. خانواده الیویرا با اشاره به مشکلات روحی و روانی او، گفته اند که با او ارتباط ندارند.

رقبای سیاسی بولسنارو این حمله را محکوم می کنند.

چهره  تنفرآمیز قطبی:
بولسنارو منتقدان متعددی دارد، برخی او را با دانالد ترامپ مقایسه میکنند، و بسیاری دیگر او را تنفر آمیز ترین سیاستمدار جهان میدانند.

بولسنارو در سال ۲۰۱۵ گفت که بیمارانی که نیاز به تزریق خون دارند باید بتوانند خونی که یک فرد همجنسگرا رد کنند.

پیش از این، در یک مصاحبه سال ۲۰۱۱ با پلیبوی، او گفت که او “ناتوان از دوست داشتن یک پسر همجنسگرا” گرفته شده را رد کنند.

در سال ۲۰۱۱، او در مصاحبه ای با Playboy گفت: “اگر پسرش همجنسگرا بود، او را دوست نمیداشت و ترجیح میداد که در یک تصادف جان دهد. او در مصاحبه ایی در سال ۲۰۱۳ در کنار استفان فری، گفت که هیچ پدری از همجنسگرایی پسرش احساس غرور نمیکند. او همچنین ادعا کرد که هیچ رفتار همجنسخواهانه ایی در برزیل وجود ندارد و گفت که بیشتر مرگ و میر همجنسگرایان، نتیجه استفاده از مواد مخدر، فحشا و یا قتل توسط شریک شان است.

و نهایتا در مصاحبه دیگری در سال ۲۰۱۱، او گفت که کودکانی که توسط زوج های همجنسگرا به فرزندی پذیرفته میشوند، همجنسگرا میشوند و  توسط والدین همجنسگرا مورد آزار قرار می گیرند.

انتخابات عمومی برزیل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/anti-gay-brazil-presidential-frontrunner-stabbed/#gs.pdr3x94

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com