یک مطالعه نشان داده است که دگرباشان جنسی در آمریکا به طور قابل توجهی فقیرتر از همسالان دگرجنسخواهشان هستند. شرایط اقتصادی لزبین ها و زنان دوجنسگرا از مردان همجنسگرا و دوجنسگرا بدتر است. این آمار در مورد اقلیت های نژادی بدتر از این هاست.

پژوهش منتشر شده توسط مجله اپیدمیولوژی و جامعه بهداشت، نشان داد که در حالی که مردان همجنسگرا و دوجنس گرا بیشتر از فارغ التحصیلان کالج هستند، درآمد شخصی آنها پایین تر است.

زنان در شرایط اقتصادی بد:
زنان لزبین و دوجنسگرا با کمترین احتمال صاحب مسکن هستند. در این گروه، زنان سیاه پوست و اسپانیایی کمترین احتمال را داشتند. آنها همچنین با احتمال بیشتری در خط فقر زندگی می کنند.

در این مطالعه، ۱۴۵۱ نفر جوان، از کلاس هفتم تا دوازدهم تا زمانی که به سن ۲۴ تا ۳۲ سالگی رسیدند، مورد بررسی قرار گرفتند. این تحقیق تبعیض دستمزدها علیه جامعه دگرباشان جنسی را به خوبی نشان می دهد.

سقف رنگین کمان:
در همین حال، شواهد نشان می دهد که دگرباشان جنسی نقش طور قابل توجهی در کسب و کارها دارند. یک مطالعه در اوایل سال جاری نشان داد که کسب و کارها با کارمندان دگرباش جنسی در پست های مدیریتی بهتر عمل می کند و نتایج کسب و کار بهتری دارند.

گزارش، منتشر شده توسط اتاق بازرگانی دگرباشان ویسکانسین، بالاتر بودن قابل توجه سطح عملکرد سازمانی، مسئولیت پذیری بهتر اجتماعی و محیطی در شرکت، کیفیت و بهره وری نیروی کار و همچنین شیوه های مدیریت منابع انسانی با کارایی بالا را نشان داد.

علی رغم وجود شواهد مننی بر مزایای حضور دگرباشان جنسی در کسب و کارها، شرکت ها به روی آنها سرمایه گذاری نمی کنند. مطالعه دیگری در بریتانیا نشان داد که مردان همجنسگرا با احتمال بسیار کمتری به سمت های مدیریت عالی رتبه دست می یابند.

این یافته نشان داد که مردان همجنسگرایان نسبت به همتایان دگرجنسخواه خود در سطوح مدیریتی پایین تر بوده، روند پیشرفت شغلی شان کند تر است.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/lgbti-people-poorer-straight-america/#gs.w3maEZY

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com