پنج نفر با حمله به نشان رنگین کمانی غرور نصب شده در یک نمایشگاه خیابانی در شهر کوچکی در لهستان، آنرا از بین بردند.

گروه محلی LGBT Lambda Szczecin و دیگر گروه های حقوقی، Equality on Waves این نمایشگاه خیابانی را تدارک دیده اند. شهر Szczecin یک شهر کوچک در شمال غربی لهستان است که در آن در تاریخ ۱۵ سپتامبر یک نمایشگاه غرور برگزار می شود.

این نمایشگاه باید یک رویداد دوستانه و خانوادگی باشد.

Lambda Szczecin پیش از نمایشگاه در فیسبوک نوشته است: “در این نمایشگاه، کیک های سالم، سالاد، کتاب ها، بازی ها، نمایشگاه عکس و دیگر جاذبه ها وجود خواهد داشت.”

آنها در روز یکشنبه (۲ سپتامبر) غرفه خود را با پرچم و چترهای رنگین کمانی تزئین کردند.

در حدود ساعت دو بعد از ظهر در حین برگزاری یک نمایشگاه صلح آمیز، پنج نفر به نمایشگاه آمدند و شروع به پاره کردن دکوراسیون رنگین کمانی کردند. در عرض دو دقیقه آنها کل غرفه را نابود کرده و بسیاری از شرکت کنندگان را تهدید کردند.

بعضی از شاهدان این مردان را “اوباش فوتبال” نامیدند. اما برخی از کاربرانی که به این رویداد در اینترنت واکنش نشان دادند  به اینکه آنها ممکن است عضو کمپین رادیکال افراطی راست (ONR) باشند، مظنون هستند. ONR دارای پیشینه ای از سخنان ضد دگرباشان جنسی است.

برگزاری مراسم غرور در لهستان:
پلیس در حال جستجو برای پیدا کردن مهاجمان است که در صورت دستگیری، احتمالا با اتهامات جزئی مواجه خواهند شد.

دکتر پیوتر گودزیز، نفسر جرم و جنایت سازمان لامبدا ورشو، گفت: “اگر متخلفان دستگیر شوند، احتمالا با اتهام هولناکی مواجه خواهند شد. به احتمال زیاد، انگیزه دیگری جز همجنسگراستیزی برای مجازات آنها در نظر گرفته نخواهد شد.”

پیش از جشن افتخار Szczecin، سازمان لامبدا وارسا دوره های آموزشی برای ارائه دهندگان خدمات حمایت از قربانی را ارائه خواهند کرد. آنها در حال حاضر مشغول به جمع آوری کمک مالی برای این دوره های آموزشی هستند.

برگزارکنندگان جشنواره افتخار می خواهند این رویداد به بهبود پذیرش دگرباشان جنسی در شهر کمک کند.

این گروه در فیس بوک نوشت:”ما معتقدیم که افراد با یکدیگر متفاوت هستند، اما همه برابرند. ما به عشق ایمان داریم اگرشما با ما هم عقیده هستید، به ما کمک کنید تا جهان بهتری بسازیم”.

ویدئو حمله همجنسگراستیزانه را میتوانید در زیر ببینید:

Kibole zniszczyli stragan LGBT na ulicach Szczecina

"Narodowi patrioci" zniszczyli tęczowy piknik organizowany na ulicach Szczecina przez Lambda Szczecin. Poznajecie ich? Podajcie dalej! Niech im nie ujdzie na sucho! 15 września wszyscy na 1. Marsz Równości w Szczecinie // Szczecin Pride Festival!

Publicerat av Artykuł Osiemnasty Söndag 2 september 2018

 

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/shocking-video-shows-homophobes-destroying-lgbti-stand-at-street-fair-in-poland/#gs.qmUqAbM

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com