صدها کاربر اینستاگرام قادر به دسترسی به حساب‌های کاربریشان نیستند. این هک اینستاگرام ظاهرا به گروه روسیه‌ای نسبت داده شده است.

تعداد کاربرانی که دسترسی به حسابهای اینستاگرامشان را از دست داده‌اند، در حال افزایش است. هکر یا گروه هکر بعد از دسترسی به حساب‌های اینستاگرام، آدرس ایمیل را تغییر داده‌اند که پسوند آدرس ایمیل ru می‌باشد که مرتبط به روسیه است، هرچند می‌توان اینطور برداشت کرد که می‌خواهند وانمود کنند این هک به روسیه مربوط است.

بر اساس گفته‌های کاربران، اطلاعات حساب اینستاگرامشان شامل آدرس ایمیل، رمزعبور، نام و تصویر کاربری بعد از هک تغییر داده شده است. 

یکی از کاربران ادعا کرده است که گزینه احراز هویت دو عامله را فعال کرده بود با اینحال حساب اینستاگرامش هک شده، هر چند این درستی ادعا هنوز تائید نشده است. 

اینستاگرام از کاربرانش درخواست کرده است که حتما نکته‌های امنیتی اینستاگرام را رعایت کنند: رمزعبورشان را بیشتر از ۶ حرف انتخاب کنند، این رمزعبور کاملا تصادفی و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد باشد و حتما گزینه احراز هویت دو عامله را فعال کنند. علاوه بر این دو مورد کاربران این سرویس حتما دسترسی اپلیکیشن‌‌های واسط را به حساب اینستاگرامشان قطع کنند. 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com