تبلیغات آنلاین یکی از راه‌هایی است که هکرهای مخرب و شرکت‌های تبلیغاتی از آن برای سواستفاده، توزیع بد‌افزار و همچنین گردآوری اطلاعات کاربران استفاده می‌کنند. بنابراین برایحفظ امنیت و حریم شخصی آنلاین خود حتما باید سیاست‌هایی برای مسدود کردن تبلیغات آنلاین داشته باشیم. 

ابزارهای زیادی وجود دارند که از لیست فیلتر برای کمک به اینکه چه چیزی باید مسدود شود، استفاده می‌کنند. این لیست‌ها توسط اشخاص، جامعه‌های متن‌باز و سازمان‌های خصوصی ایجاد می‌شود. وب‌سایت‌های محبوبی که از این لیست‌های فلیتر استفاده می‌کنند، شامل Adblock Plus subscription page و Filterlists.com هستند. 

هنگامی که مرورگر درخواست یک وب‌سایت را می‌دهد، آن وب‌سایت و تمام دامنه‌های مربوط به آن وب‌سایت، قبل از نمایش توسط ابزارها با لیست فلیتر مقایسه می‌شود. اگر وب‌سایت در داخل لیست فیلتر باشد، ابزار مسدود کننده تبلیغات اجازه انتقال اطلاعات را نمی‌دهد و محتوا را مسدود می‌کند. 

برای خواندن این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

افزونه‌‌های مرورگر برای مسدود کردت تبلیغات آنلاین 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com