در هلند برای ادامه تحصیل و یا استفاده از مدارک تحصیلی جهت پیدا کردن شغل در زمینه تخصصی شما، نیازمند تبدیل (معادل سازی یا ارزش گذاری) و ترجمه تمام مدارک تحصیلی موجود  به زبان هلندی می باشید.

تنها یک سازمان رسمی به نام IDW (مرکز بین المللی ارزش گذاری دیپلم Internationale Diplomawaardering) در هلند وجود دارد که کاملا رسمی و با کارشناسانی که دارد، می تواند مدارک شما را ترجمه، ارزش گذاری و معادل سازی نماید. مدارک تبدیل شده توسط این سازمان در سراسر مراکز آموزشی و اداری هلند دارای اعتبار و ارزش می باشد. شما به دو صورت اینترنتی از طریق وبسایت این وبسایت و از طریق پست می توانید مدارک تحصیلی تان جهت ترجمه و تبدیل ارسال نمایید. هزینه های لازم برای این کار در وبسایت آنها شرح داده شده و به نسبت مدارک مختلف متفاوت است. پناهندگان (هنوز شغل نداشته باشند و از حقوق دولتی استفاده نمایند) و دانشجویانی که مقیم هلند هستند می توانند برای پرداخت هزینه های ترجمه مدارکشان از اداره آموزش و پرورش هلند DUO وام بگیرند.

در ادامه دفترچه راهنمای این سازمان برای تبدیل مدارک تحصیلی ایران که به زبان فارسی می باشد را ضمیمه گشته است.

برای خواندن جزوه راهنمای سازمان IDW اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده هزینه ها به لینک زیر مراجعه نماید:

https://idw.nl/nl/betaling.html

راهنمای سیستم آموزشی ایران و معادل سطح های تحصیلی ایران در هلند. همچنین مدارک تحصیلی ایرانی شناخته شده و دارای اعتبار در هلند را می توایند در جزوه زیر مطالعه نمایید:

https://test.nuffic.nl/publicaties/vind-een-publicatie/onderwijssysteem-iran.pdf

وبسایت IDW:

https://idw.nl/nl

 

لینک کانال:
https://t.me/Life_in_NL

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com