مری بث ماکسول، رئیس کمپین حقوق بشر و بازوی آموزش و پرورش این سازمان، پس از آنکه یکی از همکارنش گزارش داد که او از واژه های توهین آمیز نژادی استفاده کرده است، استعفا داد.

به گزارش Politico، که برای اولین بار این خبر را گزارش داد،همکار ماکسول گزارش کرده است که او هنگام صحبت کردن با یکی از همکاران دوبار از این کلمه توهین آمیز استفاده کرده است.

چاد گریفین، رئیس جمهور HRC،در ایمیلی، وضعیت فعلی این سازمان را توضیح داد.

او نوشت: «بار اول، یکی از کارکنان ارشد، داستان ناراحت کننده ای را با استفاده از اصطلاح توهین آمیز نژادپرستانه، تعریف کرده است. در بار دوم، این کارمند، این عبارت را در توصیف وضعیت خارجی وحشتناکی که با آن روبرو شده است، مورد استفاده قرار داده است. واژه استفاده شده نژادپرستانه و همجنسگراستیز هستند.”

گریفین در ادامه نوشت که قصد مهم نیست، و او این گزارش را برای تاکید بر اینکه “نداشتن قصد بد … این رفتار را قابل قبول نمیکند” به اشتراک گذاشته است.

او نوشت: “خیلی ساده است. استفاده از کلمات توهین آمیز توسط کارمندان در محل کار، قابل قبول نیست. “

عذرخواهی در همبستگی:
در یکی دیگر از ایمیل ها، ماکسول استعفا داد و عذرخواهی کرد.

او نوشت: “من اعتقاد دارم که باید مسئولیت اشتباهاتم و اینکه چطور کلمات و اعمالم به دیگران تاثیر می گذارند را بر عهده بگیرم.” سپس او افزود: “من نمی خواهم اعمال یا حضور من، موجب به خطر افتادن هدف مهم HRC را برای جامعۀ دگرباشان جنسی شود.”

او گفت که کار در HRC یک “امتیاز واقعی” بود و در نتیجه کارش را برای عدالت اجتماعی ادامه خواهد داد.

او اینطور به ایمیل اش پایان داد: “از این اشتباه درس گرفنم. تنها کاری که باید انجام دهیم اینست که مسئولیت اشتباه هایمان را بپذیریم، به آنها فکر کنیم و از آنها درس بگیریم، ترس را از بین ببریم و آن را حفظ کنیم. کار برای هر یک از ما بسیار مهم است پس نباید اجازه دهیم در حاشیه قرار بگیریم.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/human-rights-campaign-leader-mary-beth-maxwell-resigns-n-word/#gs.QCCEn_0

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com