کتی هاپکینز روزنامه نگار به گروه های ضد تراجنسی فمینیستی که برچسب های “زنان آلت تناسلی مردانه ندارند” را در سراسر انگلستان چسبانده اند، پیوست – اما ایندیا ویلوبای این تصمیم او را به شدت مورد انتقاد قرار داده است.

هاپکینز در توییتر با فمینیست های رادیکال ضد تراجنسی (TERFs)، که از هشتگ “#StickerWoman” به عنوان بخشی از کمپین خرابکاری برچسب هایشان استفاده می کنند، حمایت کرده است.

برچسب های به شکل آلت تناسلی مرد حاوی عبارت –  “زنان آلت تناسلی مردانه ندارند” – در شهرستانهای سراسر انگلستان، از جمله لندن، لیورپول، و برتون دیده شده اند.

هاپکینز در توییتر نوشته است: “من از #StickerWoman حمایت میکنم. زن ها آلت تناسلی ندارند.”

او همچنین با همرسان کردن پستی از یک مادرکه در رابطه با عمل جراحی اندام فوقانی پسر تراجنسی اش نگران بود،اضافه کرد و افزود: “مادران اغلب، زمانی جامعه دانش آموزان را آزمایش می کند، رنج میکشند. #StickerWoman”.

با این حال،  ایندیا ویلوبای، روزنامه نگار و شرکت کننده مشهور رقابت های Big Brother سال ۲۰۱۸، از اظهارات هاپکینز، به PinkNews انتقاد کرد. او گفت: “هاپکینز ۴۳ ساله در یک سرازیری است. من فکر می کنم علت علاقه او به مسائل ترانجنسی ها این است که او می داند که این موضوع مانند تنها سگ در شهر است که میتوان بدون مجازات به آن لگد زد. او می داند که این یک موضوع عاطفی است و مطابق معمول، او به علاقه ایی به واقعیت ها یا پژوهش ندارد. او فقط دوست دارد که  چکش استعاره بزرگ خود را به دست گرفته و به زانوهای مردم فرود آورد.”

او افزود: “حرف های او بی سر و ته است. این وحشتناک است. بدیهی است که بچه های تراجنسی، به همان اندازه که هاپکینز در کودکی هویت خود را میشناخت، از هویت خود آگاهند. هاپکینز در کودکی، حتی اگر به او گفته میشد که پسر است، خود را دختر میدانست. همین امر در مورد تراجنسی ها صدق میکند. شستشوی مغزی در کار نیست!. “

ویلوبای ادامه داد: “کتی هاپکینز فقط برای جلب توجه وارد این مقوله شده است، چرا که زندگی کاری او رو به شکست است. و مورد خطاب قرار دادن تراجنسی ها به این شکل، ذاتا تهدید است فقط بی سر و ته … این درست نیست. “

در روز یکشنبه (۱۹ اوت)، شهردار لیورپول، جو اندرسون، متعهد شده است تا با حمایت پلیس، برچسب ها تراجنسی ستیز “زنان آلت تناسلی مردانه ندارند” را که در منطقه ساحلی کروزبی دیده شده است، حذف کند.

این تصمیم، پس از اعتراض فعالان حقوق تراجنسی ها به نصب این برچسب ها در نفاطی از شهر لندن، از جمله در ساختمان اداری Stonewall، گرفته شد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/22/katie-hopkins-supports-anti-trans-women-dont-have-penises-stickers-but-india-willoughby-says-shes-talking-bollocks/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com