از این به بعد، کسانی که اقدام به تهدید و تحریک خشونت علیه شهروندی براساس هویت جنسی، جنسیت، نژاد یا مذهب کنند، می توانند تا سه سال زندانی شوند. افراد میانجنسی و افراد مبتلا به اچ آی وی / ایدز نیز تحت قوانین جدید محافظت می شوند.

دولت استرالیا نیو سات ولز (NSW) این قوانین جدید را  که در ماه ژوئن تصویب کرد،امروزه به اجرا در می آورد.

اصلاح لایحه جرایم مربوط با خشونت و تهدید عمومی در سال ۲۰۱۸، خشونت را علیه گروه های خاص ممنوع میکند. طبق این قانون، مجرمان نه تنها با زندان طولانی مواجه می شوند، بلکه جریمه ای AU 11،۰۰۰ معادل US $ 8،۰۴۶ را متحمل خواهند شد. شرکت های مجرم با جریمه ۵۵۰۰۰ دلار استرالیا (۴۰۲۲۰ دلار آمریکا) مواجه خواهند شد. هر گونه فرم برقراری ارتباط همراه با خشونت و تهدید خشونت عمومی در NSW غیرقانونی است. این قانون، همانند دیگر قوانین مشابه اقدامات و حرکات و پوشیدن و یا نمایش لباس، علائم، پرچم ها، نشان ها و علامت های تجاری – قابل مشاهده و یا منتشر شده در عموم را شامل میشود. این اقدامات عمومی حتی در زمین های عمومی نیز غیرقانونی خواهد بود.

قوانین زیادی مورد نیاز است:
NSW بزرگترین ایالت در استرالیا است. پایتخت آن، سیدنی، در جهان برای رویداد Mardi Gras زنان و مردان همجنسگرا مشهور است.

یکی از قدیمی ترین گروه های حمایت از دگرباشان جنسی، لابی حقوق زنان همجنسگرا (NSW GLRL) از قوانین جدید استقبال کرد.

لورن فوی، معاون NSWGLRL گفت:”حمایت در حال حرکت در جهت از بین بردن آخرین بساط تبعیض باقی مانده در برابر دگرباشان جنسی استرالیایی در NSW است.NSWGLRL از پیشنهاد همه افراد، از جمله سازمان های مذهبی، برای پاسخگویی در برابر اقدامات خود و تأثیر آنها بر دگرباشان جنسی در NSW حمایت می کند.”

عکس جورج مایکل:
این قوانین فقط چند هفته قبل از محاکمه یک مرد به دلیل خرابکاری نقاشی دیواری معروف از جورج مایکل در سیدنی، اجرایی میشود.

قاضی، بن گیتانی مرد متهم به خرابکاری نقاشی را در ماه ژوئیه مجرم دانست. این نقاشی دیواری جورج مایکل را به عنوان یک فرشته در حالی که یک بطری ترک خورده در دست و یک دستبند و یک گوشواره صلیب دارد، به تصویر کشیده است.

گیتانی دلیل خرابکاری اش را توهین آمیز بودن این نقاشی بر اساس باور های دینی خود اعلام کرد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/homophobes-and-transphobes-could-be-thrown-into-jail-for-three-years-in-australia/#gs.DVnSPks

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com