گروهی از لزبین ها که بارها مخالفت عمومی خود را با قوانین تشخیص جنسیت دولت نشان داده اند می گویند که مسئولیت  برچسب های آلت تناسلی مردان در سراسر لندن متوجه آنها نیست.

اول، یکی از فعالان تراجنسی غیر باینری می گوید: “این کار مثل کار نوجوانانی است که میخواهند خنده دار باشند و نقاشی آلت جنسی را در همه جا نقاشی کنند – این فوق العاده نابالغانه، بچه گانه و مسخره است.”

او می گوید: “من باید این گروه دیگر را، در کنار لزبین های تراجنسی ستیز، که دچار وسواس اندام تناسلی هستند، پیدا کنم. صادقانه بگویم، این که آنها دارای دیدگاه داریکال باینری و وسواسی نسبت به بدن تراجنسی ها بوده و کلیشه های مضر مربوط به جنس، جنسیت و بدن را اجرا می کنند، واقعا غم انگیز است.”

نام این گروه Get The L Out است. به گفته PinkNews “آنها مسئول ربوده شدن صف اول رژه غرور لندن در مخالفت با حقوق تراجنسی ها” (این اخلال، توسط گروهی از طرفداران تراجنسی در رژه غرور برایتون در در حضور۳۰۰ هزار نفر شرکت کننده سرکوب شد) هستند.

اینکه آنها مسئول این اقدامات ضد تراجنسی، مانند نصب برچسب های آلت تناسلی مردان در همه ساختمان های عمومی در سراسر شهر لندن، هستند یا نه، یک جستجوی ساده در توییتر برای هشتگ #GetTheLOut نتایج ضد تراجنسی زیر را باز میگرداند:

آنجلا سی وایلد، سخنگوی Get The L Out، پاسخ داغی به داستان PinkNews در رابطه با گروهش نوشت.

او نوشت: “با توجه به داستان بدی که در مورد فعالیت های ما منتشر کرده اید، و با توجه به اینکه شما گروه لزبین ها را به عنوان یک گروه نفرت معرفی کرده اید، من کاملا مطمئن نیستم که چرا من به شما پاسخ می دهم. با این حال، این برچسب ها کار #GetTheLOut نیست. “

اواضافه کرد: “ما از پیام خود حمایت می کنیم، همانطور که ما به واقعیت زیستی جنسیت ها و نه در افسانه ها اعتقاد داریم، ایدئولوژی جنسیت بر ما حکومت می کند”.

سپس او، در همه جا و بدون کسب اجازه، خود را محق سخن گفتن از طرف همه لزبین ها دانست. 

او می نویسد: “شما متوجه خواهید شد که لزبین ها وجود دارند، در همه جا هستند، از سرکوب شدن ناراحت هستند و GBT بر ما تحمیل شده است. ما امیدواریم که لزبین ها و زنان را تشویق کنیم که چنین اقدامی را در همه جا انجام دهند.”

فاکس فیشر، یک فعال ترانس غیر باینری و فیلمساز گفت: “به نظر می رسد چسبانده شدن برچسب های آلت جنسی مردان در سطح شهر لندن، پاسخی از سر نا امیدی به تراجنسی ها و متحدان آنها برای نصب برچسب و پوسترها در اطراف برایتون و حمایت مستمری که تراجنسی ها از سازمان دگرباشان جنسی و رژه غرور دریافت میکنند، باشد. ما دائما در موضع واکنشی علیه متعصب ها قرار می گیریم. ما هرگز فرصت صحبت در رسانه ها را بدون موضع واکنشی یا برای رویارویی با افرادی که فکر می کنند ما لزبین هایی از خود متنفر هستیم که بدن مان را ناقص کرده، مرتد، سوء استفاده کننده، خطر برای کودکان هستیم، پیدا نمی کنیم.”

با این حال، موضع Get The L Out در تلاش برای حذف برادران و خواهران تراجنسی ما روشن است.

وب سایت Get The L Out مینویسد: “ما معتقدیم که حقوق لزبین ها  توسط جنبش تراجنسی ها مورد حمله قرار گرفته و ما  لزبین ها در همه جا را تشویق می کنیم که LGBT را ترک کنند و جنبش مستقل خود را تشکیل دهند…. و همچنین علیه تغییرات پیشنهاد شده به GRA اقدام کنند.”

آنها اضافه می کنند: “جنبش تراجنسی با همدستی سیاست های” LGBT ” دگرباش، لزبین ها را مجبور به داشتن رابطه جنسی با مردان می کند. ما به طور جدی این شکل شرم آور لزبوبوفوبی که در نقاب پیشرفت پنهان شده است محکوم می کنیم. “

مصاحبه Get The L Out با Sky News را میتوانید در زیر ببینید:

 

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.lgbtqnation.com/2018/08/not-lesbians-hate-penis-group-thinks/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com