طبق گزارشی جدید، مراکز اجتماعی دگرباشان در ایالات متحده، علی رغم خدمت به بیش  ۴۰،۰۰۰ نفر در هفته، از کمبود فضای کافی و کارکنان رنج میبرند.

این گزارش که ۱۲۸ مرکز در سراسر ایالات متحده را مورد بررسی قرار داده است، دریافت که یک از هر ۱۰ مرکز دگرباشان جنسی، فاقد فضای اختصاصی است و همه آنها به جز یک مرکز، بودجه ایی کمتر از ۱۵۰،۰۰۰ دلار دریافت میکند.

این مراکز، از جمعا دارای ۲۰۰۰ کارمند در ۴۰ ایالت و بیش از ۱۴،۰۰۰ داوطلب که در هر سال تقریبا نیم میلیون ساعت کار داوطلبانه در اختیار این مراکز میگذارند، تشکیل شده اند.

یک چهارم مراکز مورد بررسی هیچ کارمند رسمی نداشتند و نیمی از آنها از کمبود کارکنان رنج میبرند.

این مراکز خدمات گسترده ای را به دگرباشان جنسی، از جمله برنامه های آموزشی در موضوعاتی مانند پیشگیری از HIV و حمایت از کودکان تراجنسی، در جوامع محلی ارائه می دهند.

بعضی نیز  به دگرباشان جنسی حمایت های روحی و جسمی ارائه می دهند.

این گزارش به “خلیج گسترده” بین مراکز بزرگ و کوچک توجه می کند؛ مراکز بزرگتر نسبت به مراکز کوچکتر دسترسی بهتری به بودجه و کارکنان دارند.

مراکز کوچکتر به احتمال زیاد از نداشتن منابع مالی رنج میبرند و با احتمال کمتری دارای کارکنان برای جمع آوری کمک های که به کمبود بودجه آنها کمک کنند، هستند.

این مراکز کوچک و کم درآمد با احتمال بیشتری در جوامعی از دگرباشان جنسی واقع شده اند که توسط تعداد کمی از سازمان ها و یا پشتیبانی می شوند.

این گزارش نشان می دهد که مراکز باید ظرفیت خود را برای جمع آوری کمک های مالی افزایش دهند و برای حمایت بیشتر دولت درخواست تجدید نظر کنند و سرمایه گذاری در کارکنان تمام وقت و توسعه هیئت مدیره را اهداف خود قرار دهند.

این گزارش همچنین نشان می دهد که مراکز باید همچنان به بهبود برنامه های آموزشی عمومی خود و تمرکز بیشتر بر روی فعالیت های تبلیغاتی ادامه دهند.

نا اومی گلدبرگ یکی از نویسندگان اصلی این گزارش، در گفتگو با NBC News، درباره شرایطی که چنین مراکزی تحت آن مشغول به فعالیت هستند، صحبت کرد.

او گفت: “مردم اغلب از مراکز دگرباشان جنسی تصور سازمان هایی بزرگ مانند مراکز در LA یا دیگر شهرهای بزرگ را دارند. اما مراکز زیادی در مناطق روستایی مانند داکوتای جنوبی  هستندکه در خط مقدم بوده و بدون منابع زیادی مشغول به فعالیت هستند.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/11/lgbt-centres-us-lack-of-funding-staff/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com