طبق یک گزارش جدید، کسب و کارهایی که از دگرباشان جنسی در پست های مدیریتی استفاده میکنند، دارای بازدهی اقتصادی و کاری بهتری هستند.

نتایج این نظرسنجی که از بررسی ۸۸ شرکت به دست آمده است، بازدهی کاری و اقتصادی بهتر سازمان هایی که از دگرباشان جنسی در مقامات ارشد رهبری استفاده میکنند، در مقایسه با سازمان های بدون دگرباشان جنسی در پست های مدیریتی، را نشان میدهد .

این گزارش سطح قابل توجهی از سطوح عملکرد سازمانی، مسئولیت اجتماعی و محیطی شرکت، کیفیت و بهره وری نیروی کار و نیز شیوه های مدیریت منابع انسانی با کارایی بالا در شرکت هایی با دگرباشان جنسی در سطوح ارشد را به دست آورد.

این گزارش که توسط اتاق بازرگانی دگرباشان جنسی ویسکانسین، که گروهی است که شمول دگرباشان جنسی و برابری در محل کار را ترویج می کند. منتشر شده است.

جیسون رائ، رئیس و مدیرعامل اتاق بازرگانی، گفت: “این مطالعه آنچه که ما سالها از آن صحبت کرده ایم را ثابت میکند. انتصاب دگرباشان جنسی در پست های رهبری، اعم از مدیرعامل، صاحب کسب و کار، بخشی از مدیران ارشد و یا هیئت مدیره، تاثیر مثبتی در بازدهی این کسب و کارها دارد.”

رائ گفت: “به بیان ساده، تنوع تاثیر مثبتی به روی کسب و کار دارد.” رائ نتیجه گرفت: “این مطالعه کمک می کند تا ما به کمک به” شکستن سقف رنگین کمان “و انتصاب دگرباشان جنسی بیشتری در نقش رهبری ارشد، متعهد بمانیم”.

با این حال، این گزارش حاکی از آن است که تعداد دگرباشان جنسی در سمت رهبری می تواند در سازمان هایی که عضو این این اتاق بازرگانی نیستند بالاتر از حد متصور باشد. همچنین این گزارش بر این مساله که برخی از شرکت های مورد بررسی قرار گرفته در این گزارش، به یمن عضویت در این اتاق بازرگانی به سطح بالایی از شمول دگرباشان جنسی در سمت های مدیریتی رسیده اند، تاکید می کند.

شکستن سقف رنگین کمان:
تعداد رهبران تجاری دگرباش برجسته در سال های اخیر افزایش یافته است.

تیم کوک از شرکت فن آوری اپل، آلن جویس از Qantas Airways و جیم فیترلینگ، مدیر عامل شرکت DowChemical، همه رهبران تجاری آشکارا همجنسگرا هستند، در حالی که تراجنسی زن، مارتین راتبلات رئیس صندوق شرکت United Therapeutics است.

در این ماه، همچنین شاهد استقبال رهبران تجاری از انتصاب بث فورد به عنوان مدیر عامل شرکت مواد غذایی Land O’Lakes بودیم. او با این انتصاب، نخستین زن همجنسگرایی است که در یک شرکت Fortune 500 مدیریت میکند.

با این حال، یک مطالعه در ماه می نشان داد که مردان همجنسگرا “،حتی زمانی که آنها دارای توانایی هایی مشابه همتایان مرد دگرجنسخواه خود هستند، به طور قابل ملاحظه ای از شانس کمتری” برای رسیدن به مقام های ارشد مدیریت، برخوردارند. این گزارش دلیل این آمار را “تبعیض و نه سطح مهارت ها و ویژگی های مختلف”، درست شبیه به اشکال مختلف تبعیض که همچنان بر اقلیت های قومی اعمال میشوند، میداند.

نظرسنجی که در سال ۲۰۱۶ صورت گرفت نیز نشان داد که تقریبا سه چهارم زنان لزبین و دوجنسگرا برای همکاران خود آشکارسازی نکرده اند.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.out.com/news-opinion/2018/8/07/glaad-teams-5050by2020-trans-inclusion-hollywood

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com