شریس دیویدز پس از برنده شدن در انتخابات ایالتی کنگره تاریخ ساز شد. این نامزد ۳۸ ساله، اکنون با کوین یودر نماینده جمهوریخواه رقابت خواهد کرد.

اگر دیویدز در برابر یودر برنده شود، اولین دگرباش جنسی  و زن بومی آمریکایی خواهد بود که به عنوان نماینده ایالت کانزاس در مجلس نمایندگان ایالات متحده خدمت می کند.

دیویدز در پست الکترونیکی، با تاکید بر اینکه او توانایی برای ایجاد تغییر را دارد، به هواداران در روز انتخابات گفت: “نمایندگی مهم است. وقت آن رسیده است که مردم مانند من – مانند ما – برای داشتن کرسی در کنگره با یکدیگر متحد شوند.” 

از آنجا که هیلاری کلینتون توانست در منطقه سه این ایالت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ رای بیاورد، دموکرات ها این منطقه از کانزاس را هدف قرار داده اند.

دیویدز، که قبلا در ورزش های رزمی فعالیت داشته است، یکی از اعضای کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما بود.

او توسط مادرش، کسی که برای کسب مدرک دانشگاهی در رشته حقوق به سختی کار کرده است، به تنهایی بزرگ شده است.

او در مصاحبه ای با AP و پیش از انتخابات اصلی گفت: “نامزدی و کارزار انتخابانی من، به شکل های مختلفی ادامه راه غیر سنتی است که من در زندگی ام پیش گرفته ام. آنچه که مردم شاهدش هستند این است که راه سنتی که در سیاست پیش گرفته شده است، دیگر برای بسیاری از مردم مفید نیست.”

دیویدز، هوادار محرمانه حقوق سقط جنین، همچنین برای مبارزه با خشونت های مسلحانه به عنوان یک بحران بهداشت عمومی مبارزه کرده و از گسترش بهداشت Medicaid برای آمریکایی ها تقدیر کرده است.

به گزارش AP، مادر دیویدز قبل از کار در خدمات پستی ایالات متحده، بیش از ۲۰ سال در ارتش خدمت کرده است.

به گزارش CNBC، در حال حاضر تنها دو زن دگرباش جنسی قانونگذار فدرال هستند. اولین نفر، تامی بالدوین، در سال ۱۹۹۸، به عنوان نخستین نماینده زن ویسکانسین و اولین قانون گذار دگرباش جنسی کشور انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۲، بالدوین در رقابت های انتخاباتی سنا آمریکا پیروز شد و زن دوم LGBT + کریستین سینما برای نمایندگی منطقه نه آریزونا در کنگره انتخاب شد.

طبق گفته موسسه پیروزی، پیروزی دیویدز به عنوان یک رکورد در بین از بیش از ۴۰۰ نامزد دگرباش جنسی که در طی امسال در انتخابات  عمومی در ایالات متحده نامزد شده اند، محسوب میشود.

در میان کاندیداها، الکساندرا چاندلر، یک زن تراجنسی دموکرات، که افسر سابق اطلاعات نظامی است، برای انتخابات کنگره در ماساچوست نامزد شده است.

این کاندیدا در توییتر نوشت که او نه تنها به تبدیل شدن به تنها نامزد آشکارا تراجنسی کنگره در سال ۲۰۱۸ امید دارد، بلکه قصد دارد تا با پیروزی در انتخابات، برای جامعه تراجنسی ها تاریخساز شود.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia 

وب سایت ما:‏

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com