تام ولف، فرماندار دموکرات پنسیلوانیا، در روز دوشنبه، کمیسیون پنسیلوانیا در امور دگرباشان جنسی را ایجاد کرد. این کمیته اولین از نوع خود در کشور است.

او در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “ایجاد کمیسیون در امور دگرباشان جنسی یکی از گام های بسیاری است که ما برای اطمینان از رفع موانع برای هر کسی که با عواقبی ناعادلانه به دلیل گرایش جنسی، هویت جنسی و بیان جنسیتی مواجه است، برداشته ایم. این گام را ما با همکاری گروه های ذینفع و حامی و نیز کسانی که در این امر درگیر آن بوده اند، برای ایجاد یک کمیسیون برای کمک به هماهنگی و راهبری تلاش های برابری خواهانه در سطح ایالت برداشته ایم “.

مدیر اجرایی این کمیسیون تاد اسنول که در کارنامه کاری اش خدمت به عنوان معاون آموزش و پرورش در کالج دره لبنان، جایی که او دوره های آموزشی مربوط به جنس و جنسیت را تدریس میکند، دارد خواهد بود.

این کمیسیون که شامل ۴۰ عضو با طول خدمت دو ساله است، به فرماندار در رابطه با استاندارها در زمینه سیاست های مربوط به جامعه دگرباشان جنسی در زمینه مسکن، اشتغال، بهداشت و آموزش و پرورش مشاوره خواهد داد. این کمیسیون در این راستا با ادارات موجود در مناطق همکاری خواهد کرد.

بر طبق LGBT Map، پنسیلوانیا، قانونی برای حفاظت دگرباشان جنسی از تبعیض در فرزندپذیزی، در امور بانکی، اعتباری و وام  و در برابر جنایات ناشی از تنفر برخوردار نیست.

با توجه به این شکاف در حمایت، ولف تاسیس این کمیسیون را “به موقع” دانست و تاکید کرد که تشکیل این کمیسیون پایان  تلاش های آنها در این زمینه نیست.

ولف در اعلامیه خود گفت: “زمانی که من فرماندار شدم دیدیم که تغییر لازم است و ما آن را انجام دادیم. علی رغم بهبود حاصل شده، ما هنوز در حال اعمال تغییرات هستیم و این کار را تا زمانی که هر شهروند پنسیلوانیا بتواند در ایالت ما با اطمینان از حمایت و ایمنی، زندگی، کار، عشق و رشد داشته باشد، ادامه خواهیم داد.”

لیست کامل اعضا این کمیسیون در اطلاعیه مطبوعاتی موجود است. شرایط عضویت در این کمیسیون در دستور اجرایی آمده است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia 

وب سایت ما:‏

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:
 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com