توییت انتقادی یک دانشجوی دکترا از دو دختر برای پوشیدن تی شرت با عبارت چاپ شده “متاسفم، من دگرجنسخواه هستم” در جشن غرور دگرباشان برایتون و Hove Pride جنجالی شده است.

زویی وینسنت میتیان، که همچنین در عرصه حقوق دگرباشان جنسی فعالیت میکند به PinkNews گفت که در روز شنبه او این دو دختر را در حال خروج از چادر رقص در جشن غرور برایتون پراید در پرستور دیده است.

او در توییتر نوشت: “من در جشن غرور برایتون، دو دختر را که عبارت “متاسفم، من دگرجنسخواه هستم “را در پشت تی شرت شان نوشته بودند دیدم. اگر می خواهید با رویداد غرور که هنوز اعتراض است – به عنوان یک جشن بی ارزش برخورد کنید، لطفا منفور نباشید. “

این پست بیش از ۵۰۰۰ بار تکرار شده است

وینسنت میتیان به PinkNews گفت: “من نمی دانم آنها چه کسانی هستند – من فقط آنها را دیدم که از چادر رقص خارج می شوند. من از قضاوت کردن یا هدف گرفتن جنسیت یا هویت جنسی افراد خوشم نمی آید: البته که جشن غرور پذیرای افراد تراجنسی دگرجنسخواه، دوجنسگرایان در روابط دگرجنسخواهانه و متحدان دگرجنسخواه است. اما این تی شرت ها برای من توهین آمیز بود؛ چرا که من فکر نمی کردم که یک عضو جامعه دگرباشان جنسی یا یک حامی مستقل تا این حد از امکان ابراز علاقه یک همجنس منزجر باشد که بخواهد پیراهنی با چنین نوشته ایی در جشن غرور به تن کند. “

بریتنی اسپیرز شنبه شب، با مجموعه های دیگر از الا ایر و پیکسی لات در جشن غرور برایتون سرخط خبرهای روزنامه ها را از آن خود کرد.

وینسنت میتیان گفت که اگرچه او پیام هایی مبنی بر حمایت را پس از توییت اش دریافت کرده است، اما پیام های آزار و اذیت هم برای او ارسال شده اند.

او به PinkNews گفت: “بسیاری با تبدیل شدن بریتنی به نقطه عطف جشن غرور که موجب جذب تعداد زیادی از دگرجنسخواهان که با جشن غرور مانند یک فستیوال موسیقی کم ارزش بدون درک تاریخ و معنی آن برخورد میکنند، موافقند. با چند مزاحم برخورد کردم، اما درگیری جدی نشد.”

جشن غرور برایتون، پس از آن که هزاران نفر از شرکت کنندگان، پس از اجرای اسپیرز، صدها مایل از دور از به نزاع پرداختند، بحث برانگیز شد.

پس از پایان اجرای این خواننده در مقابل حدود ۵۷،۰۰۰ نفر، طرفداران در ایستگاه قطار برایتون به نزاع پرداختند.

براساس برآورد انجام شده، بیش از ۳۰۰،۰۰۰ نفر در روز شنبه (۴ اوت) در جشن غرور برایتون شرکت کرده اند، که بر خلاف جشنواره پارک پرستون، رایگان بوده و ورود برای عموم آزاد است.

فعالان طرفدار تراجنسی ها رژه غرور برایتون را به عنوان پاسخی تند به گروه ضد تراجنسی که در ماه ژوئیه موجب اخلال در رژه غرورلندن شدند، رهبری کردند.

PinkNews در روزجمعه ۷ ژوئیه از واقعه اخلال در رژه غرور لندن، هنگامی که گروهی از مبارزان فمینیست رادیکال، به زور در صف مقدم رژه قرار گرفتند به طور زنده گزارش تهیه کرد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia 

وب سایت ما:‏

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com