تعداد کاندیداهای دگرباشان جنسی برای اشتغال در پست های دولتی در ایالات متحده به بالاترین رکورد خود رسیده است.

براساس مطالعه موسسه پیروزی، سال ۲۰۱۸ تا امروز، بیش از ۴۰۰ دگرباش جنسی را به عنوان نامزد پست های سیاسی در آمریکا به خود دیده است.

شان ملوی، مدیر سیاسی موسسه پیروزی، گفت اگرچه دگرباشان جنسی هنوز در ایالات متحده نیاز به مشاهده پذیری بیشتری دارند، این تعداد نشان دهنده یک پیشرفت مثبت است.

ملوی به رویترز گفت: “در زمان بسیار هیجان انگیزی به سر می بریم. ما معتقدیم که نمایندگی دگرباشان نشانه قدرت است و وقتی عضوی از دگرباشان جنسی در رده های بالای تصمیم گیری حضور دارد، به طور خودکار چشم انداز دگرباشان جنسی را در این تصمیم ها لحاظ خواهد کرد.”

با این حال، موسسه پیروزی در اوائل سال جاری اعلام کرد که تنها ۵۵۹ یا ۰.۱ درصد از مقامات منتخب دولتی که در حال حاضر در حال خدمتند، به طور آشکارا دگرباش جنسی هستند.

نیاز به افزایش نمایندگان دگرباش جنسی، زنان و افراد رنگین پوست:
اکثر نامزدهای دگرباش جنسی، که اکثرا برای انتخابات میان دوره ایی ماه نوامبر نامزد شده اند، در انتخابات حزب دموکرات کاندیدا شده اند.

انتخابات میان دوره ای برای دموکرات ها برای بازسازی جایگاهشان درسیاست آمریکا حیاتی است؛ زیرا جمهوریخواهان در حال حاضر سه جایگاه اصلی دولت (ریاست جمهوری، سنا و کنگره) را در اختیار دارند.

افزایش کاندیداهای دگرباش جنسی همچنین موجب کاندیدا شدن تعداد بیشتری از زنان و رنگین پوستان برای پست های دولتی شده است.

چندین پرونده مهم سیاستمداران دگرباش سرخط اخبار رسانه ها را از آن خود کردند.

در ماه ژوئن، جارد پولیس، سیاستمدار و بازرگان با پیروزی در دور اول رقابت های دموکراتیک، شانس زیادی برای انتخاب شدن به عنوان اولین فرماندار آشکارا همجنسگرا در تاریخ آمریکا را رقم زد.

این تاجر موفق با ارزش خالص حدود ۳۸۸ میلیون دلار، برای رقابت های انتخاباتی برای سمت فرماندار کلرادو کاندید شده است. اگر او موفق شود، پولیس ۴۳ ساله با همسر و دو فرزندش در عمارت فرماندار ایالت کلرادو اقامت خواهد کرد.

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷، دنیکا روم،به عنوان اولین زن تراجنسی که در ایالات متحده آمریکا در سمتی دولتی منصوب میشود، تاریخ ساز شد.

روم دموکرات با پیروزی در مقابل نامزد جمهوریخواه، باب مارشال، برای کرسی شعبه ۱۳ مجلس نمایندگان ویرجینیا انتخاب شد. مارشال در طول نمایندگی اش، تعدادی از لایحه های دگرباش ستیز را مطرح کرد و خود را همجنسگراستیز اصلی ویرجینیا توصیف کرد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia 

وب سایت ما:‏

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:
 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com