می گویند: روزی رضا شاه بر مزار نادر شاه حظور پیدا کرد و رو به قبر نادر کرد و گفت نادر ای مرد بزرگ ای کسی که ایران را به اوج قدرت رساندی و یکپارچی ایران را به ملت ایران بر گرداندی اگر حرف خودت را اول نمی گفتی ترا شبانه نمی کشتند.

انچه این روز ها بر اوضاع کشور ما ایران حاکم است بسیار خطر ناک است رژیم ولایت فقیه با عملکرد خود پایگاه مردمی خود را از دست داده است. هر روز که می گذرد زندگی مردم سخت تر و طاقت فرسانتر می گردد.

اهل سخن و اگاهان سیاسی در زندانها بسر  می برند باز داشت های روزانه از وکلا گرفته تا تظاهر کننده ها بر علیه کمبود ها ادامه دارد هرروز در نکات مختلف ایران تظاهرات بر علیه نظام اسلامی ادامه دارد مردم از نبود هوای پاک و اب نوشیدنی و برق برای ادامه زندگی در مشکل ترین شرایط بسر می برند.

انچه مشخص است هیچ مقام مسئولی پاسخگوی اوضاع وخیم وجود ندارد هر مسئول دولتی مشکلات بودجود امده را بر عهده دیگر مقام می اندازد.

هر روز که می گذرد ارزش پول ملی سقوط می کند قیمت کلاهای مصرفی مردم نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است.

قیمت دلار از مرز ۹۰۰۰ تومان بالا رفته است قیمت هر سکه به بالای سه ملیون وپانصد هز ار تومان افزایش یافته و احتمال بالا رفتن هم سکه و هم ارز های خارجی باز هم وجود دارد اقتصاد کشور از هم پاشیده و هر روز اوضاع وخیم تر می شود.

در چنین شرایطی حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی به جنگ کلمات با دولت امریکا رو اورده است همه اگاهان سیاسی می دانند کشور امریکا از نظر نظامی و اقتصادی تنها ابر قدرت در جهان است و امریکا در طول تاریخ نشان داده که در زمان های مشخص به خاطر مسایل و منافع حاکمان و مردم ان کشور هر گز در برابر دشمنان خود کوتاه نمی اید مردم جهان بمباران اتمی دو شهر ژاپن را در پایان جنگ جهانی دوم فراموش نکرده اند .

به نظر می رسد  نادانی و عدم صلاحیت اقای روحانی در شرایط سخت اوضاع کنونی قدرت تفکر از وی سلب شده و بیان مطالبی از سوی وی باعث شده رئیس جمهور امریکا عکس ا لعمل و تهدید  جدی از خود نشان دهد.

نظام و دولت  پایگاه مردمی خود را از دست داده است ودر میان توده های مردم منفور شناخته شده و هر روز هزاران تظاهر کننده در خیابانها شهر های کوچک و بزرگ بر علیه نظام دست به مبارزه می زنند و عوامل سرکوب نظام اسلامی بدون هیچکونه ملاحظه یا دور اندیشی اقدام به سرکوب و کشتاردست می زند چکونه می تواند به حیات خود ادامه دهد؟

کدام عقل سلیم دیکته می کند نظام سیاسی یک کشور در سطح جهانی به عنوان یک نظام تروریستی شناخته  شود و همه دارایی های ملتی را این نظام در خارج از مرزهای کشور خرج کند و هر انچه در داخل مانده را توسط مسئولین بلند پایه و مسئولان اداری دزدیده شود و مردم کشور به این خیانت ها اگاه شوند و در سطح جهانی رسوا بشود رئیس جمهور ان کشور می تواند با درایت و مشورت تصمیمات در ست و صحیح در راستای منافع ملی مردم کشورش اتخاذ کند؟

سخنان  اقای روحانی  رئیس جمهور که دیروز به طرف امریکا گفت با دم شیربازی نکنید وپاسخ قاطع رئیس جمهور احساسی امریکا مبین این نکته مهم است که استقلال کشور ما در خطر جدی قرار دارد.

در صورت ادامه چنین سخنانی از سوی ایران و مقامات امریکایی احتمال بروز یک جنگ ویرانگر در افق سیاسی ایران قابل پیش بینی است احتمال می رود دولت امریکا با همکاری دوستان خود در منطقه در پاسخ به عمل تحریک امیز اقدام به عملیات نظامی بزند  به یقین بدانید در عرض چند روز ایران ما به ویرانه تبیدل خواهد شد و همه ساختار های اقتصادی و پل ها کارخانه ها مراگز مهم صعنت ایران ویران خواهد شد از این گذشته احتمال از دست رفتن استقلال ایران در پیش روی ماست به این معنا که احتمل اشغال ایران توسط اسرائیل و عربستان و امریکا و دیگر همسایه های عربی و غیر عربی اتفاق بیافتد در ان صورت هیچ کس نمی داند ایا ایران را تجزیه خواهند کرد؟ یا به مدل المان پس از جنگ جهانی دوم و یا مانند ژاپن سر گذشت کشور ما رقم خواهد خورد؟

ایا می شود ایران را از خطر تجزیه و اشغال توسط دیگر کشورها و از دست رفتن استقلال ان نجات داد؟

انچه مسلم است اخوندهای ایران ستیز به هر اقدامی دست خواهند زد تا در قدرت باقی بمانند حتی استقلال ایران نیز از بین برود . اخوندها حاظر خواهند شد ایران مستعمره شود تجزیه شود استقلال ایران از بین برود کشور نتواند ارتش داشته باشد  اما اخوند در قدرت بماند و به فریب مردم ادامه دهد

اوضاع ایران به نظر می اید شبیه شب قبل کشتن نادر شاه است.

ایا در ایران در بین نظامیان یا مردم کس یا کسانی هستند به عمر این نظامی که می خواهد کشور مارا از هستی و استقلال ساقط کند پایان دهد؟

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com