پس از آنکه در اعتراضات مردمی بار ها در شهر های مختلف شعار رضا شاه روحت شاد و شاهنشاه روحت شاد به گوش رسید انتظار می رفت که رضا پهلوی بعنوان میراث دار پادشاهی ایران فعالیت های خود را بصورت خاص شروع کند و به سازماندهی تجمعات و اعتراضات مردمی بپردازد .

ولی جز همان مصاحبه های تکراری و توئیت ها و پیامها فعالیت دیگری از ایشان ندیدیم . هرچند گاهی همین مصاحبه ها و پیام ها نیز گافهایی داشت که سوژه نقدهایی به ایشان شد.

اما در چند روز اخیر وی با چالش های جدی و جدیدی روبروست . از طرفی پسرخاله شهبانو فرح (احمدعلی مسعود انصاری) در مصاحبه ای درباره مرگ شاه فقید از نقش امریکا و خانواده و نزدیکان شاه در تسریع مرگ وی سخن گفت و مدعی شد مستندات و شواهدی دارد که گواه بر این موضوع است ؛ البته خاندان پهلوی (رضا پهلوی و فرح و.. ) نیز در این زمینه هیچ پاسخی نداده اند !

همچنین روزنامه های سعودی مدعی شدند که رضا پهلوی سیصد میلیون دلار از عربستان برای براندازی رژیم ایران دریافت کرده است !

این سوژه باعث شد کاربران توئیتر با هشتک #الپهلوی انتقاد های خود را به گوش رضا پهلوی برسانند . اما رضا پهلوی این موضوع را به رژیم ربط داد و نوشت : :مرا متهم به دریافت ۳۰۰ میلیون دلار از عربستان سعودی نموده اند . چنین خبر کاملا بی اساس را قویا تکذیب می کنم . این قبیل حملات مذبوحانه بخشی از دستگاه های تخریب شخصیت فرقه تبهکار حاکم بر مملکت است”

این واکنش وی به خبری که رسانه های سعودی برای اولین بار از آن پرده برداشته بود تعجب هوادارن وی را بر انگیخت . در کامنت های زیر این پست به وی گوشزد کردند که چرا به کسی که این خبر دروغ را پخش کرده یعنی سعودی هیچ اشاره ای نکرده اید ؟ واقعا ملاحظه چه چیزی را کرده اید که به انها هیچ نمی گویید؟ !!

الپهلوی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com